אינסטלטור בנס ציונה

האם גיליתם סימני רטיבות ו/או עובש באחד הקירות ואתם מחפשים אינסטלטור בנס ציונה כדי לבדוק האם קיימת נזילת מים בקיר? התקשרו עכשיו לחברת "ניקוזים" וצוות האינסטלטורים של החברה יגיע אליכם במהירות כדי לאתר את מקור הנזילה בקיר ולטפל בבעיה במיומנות ובמקצועיות. אין להזניח טיפול בנזילת מים בקיר מאחר ועשויים לסבול מהצפה, מעובש ופטריות, מנזק לתשתיות וממפגע תברואתי חמור המלווה בריח לא נעים בבית. כדי לדעת כי חברת "ניקוזים" מתמחה בעבודת אינסטלציה מורכבות כמו תיקון מערכות סולריות, תיקון והחלפת ניאגרות סמויות, תיקון פיצוצי צנרת גם בגובה ואיתור נזילות.

אינסטלטור 24 שעות בנס ציונה מציע פתרונות מתקדמים ומתמחה בכל עבודות האינסטלציה, כמו כן הוא מציע שירותי חירום הכוללים איתור נזילות בקיר כדי לטפל במהירות בבעיה ולמנוע נזקים כבדים. השירות ניתן 24/7, גם בשבתות וחגים, ניתן להזמין שירותי חירום בכל שכונות העיר כמו לב המושבה, עמידר, סביוני הפארק ובאזור התעשייה.

אינסטלטור בנס ציונה

אינסטלטור בנס ציונה לאיתור נזילות מים בבית

נזילות מים בקיר הן בעיה מוכרת ושכיחה, יש לטפל בבעיה במקצועיות כדי למנוע נזקים כבדים לרכוש ולתשתיות המבנה. איתור נזילות מים בקיר באמצעות מצלמה תרמית ואמצעים טכנולוגיים חדישים אחרים מאפשר לאינסטלטור בנס ציונה לגלות בדיוק את מקום הנזילה בצנרת המים החבויה בקיר, ללא הרס וללא חפירות מיותרות בכל הבית.

נזילת מים בצנרת החבויה בקיר עשויה להיגרם מסיבות שונות כמו בלאי טבעי של קווי המים, סדקים, קידוח בשוגג לתוך הצנרת, חיבורים רופפים, פגמים בצנרת ועוד. בהתחלה הנזילה קטנה אך תוך זמן קצר הבעיה מחריפה עד לכדי הצפה במבנה. במקרים רבים ניתן לזהות סימני רטיבות בקיר כמו קילופי צבע, התנפחות ושינוי בגוון הקיר באזור מסוים. חשוב לדעת כי סימני הרטיבות אינם מעידים בהכרח על מיקום הנזילה מאחר והמים מחפשים לעצמם נתיב כדי לצאת והנזילה יכולה להיות במרחק ממקום הרטיבות, לעתים הבעיה בסדק בצנרת המים אצל אחד השכנים.

אינסטלטור בנס ציונה מאתר את הנזילה בקיר באמצעות מצלמה תרמית המאפשרת לבצע סריקה תרמוגרפית כדי לאתר את הצנרת החבויה בקיר ואת מיקום הנזילה. לאחר איתור מדויק של מיקום הנזילה בצנרת המים בקיר האינסטלטור מגלה את המקטע הבעייתי של הצנרת ויטפל בבעיה. לעתים, יש להחליף גומיות או לחבר מחדש חיבורים רופפים, במקרים קשים ומורכבים יותר יש להחליף את הצנרת הישנה.

איתור נזילות מים ללא הרס

חלפו הימים בהם אינסטלטורים איתרו נזילות מים בתקרה, ברצפה ובקיר באמצעות קידוחים וחפירות כדי לחפש את מקור הנזילה. כיום, איתור נזילות מים בקיר מתבצע ללא כל הרס ובלי להפוך את הבית לאתר בנייה. יש מספר שיטות יעילות לאיתור מדויק של הנזילה, לרוב בעזרת מצלמה תרמית, אך ניתן לאתר את הנזילה גם באמצעות החדרת סיב אופטי לצילום פנים צנרת ובעזרת מילוי הצנרת בגז ידידותי לסביבה ואיתור הסדק בעזרת גלאי רגיש לרעש.

כאמור, יש להזמין אינסטלטור בנס ציונה בכל מקרה בו מגלים סימני רטיבות בקיר, נקודות קטנות של עובש או כאשר חוששים כי קיימת נזילה. המים עשויים להסב נזקים כבדים, יש לזכור כי בקירות עוברים גם חוטי חשמל וקווי תקשורת, מים עשויים לגרום גם לנזקי רכוש אצל אחד השכנים.

סדק קטן ומזערי בצנרת המים בקיר עשוי לגרום למפגע אסתטי חמור המוביל לירידה בערך הנכס, לכתמי עובש, להתפתחות פטריות המסוכנות לבריאות האדם, וככל שהזמן חולף הבעיה מחריפה ומהווה סיכון משמעותי לדיירים בגלל קורוזיה, סיכון להצפה וכדומה. איתור וטיפול בזמן בנזילה מונע הוצאה כספית גבוהה בהשוואה לעלויות התיקון של הבעיה אם מזניחים אותה.

שירות מסביב לשעון גם בסופי שבוע ובלילות!