אינסטלטור בראש העין

סובלים מסתימה קשה באמבטיה ומחפשים אינסטלטור בראש העין שיגיע אליכם תוך זמן קצר ויטפל בבעיה? התקשרו עכשיו לחברת "ניקוזים", חברה בעלת ותק וניסיון רב, למעלה מ-30 שנה, בכל עבודות האינסטלציה. בין השאר החברה מספקת פתרונות מתקדמים ועבודה עם כתב אחריות לבעיות כמו פתיחת סתימה באמבטיה בדירות, בבתים פרטיים, בבתי הארחה וכדומה. כמו כן, החברה מציעה שירות לתיקון מערכות סולריות והחלפת דודי שמש ובוילר, איתור נזילות ללא הרס באמצעות אמצעים טכנולוגיים חדישים כמו סיב אופטי ומצלמה תרמית, ושירותים רבים נוספים.

צוות האינסטלטורים של "ניקוזים" מציע שירותי חירום, 24 שעות ביממה, כל השבוע. השירות ניתן גם בשבתות ובחגים. החברה מציעה שירות בכל שכונות ראש העין, בין היתר לשכונות כמו שבזי, הרקפות, צה"ל וגבעת טל. כמו כן, ניתן להזמין שירות ועבודות אינסטלציה באזור התעשייה פארק אפק.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור בראש העין מתמחה בפתיחת סתימות

סתימה באמבטיה היא בעיה שכיחה, רבים סובלים ממנה בדירות ישנות אך גם בבתים חדשים. הסיבות המרכזיות לבעיית סתימה באמבטיה הן הצטברות שיערות, פסולת וחפצים שאינם נמסים במים, בעיית שיפועים במערכת הביוב, שורשים שצמחו ללא הפרעה בצנרת הביוב, סתימה קשה בכל הבניין ועוד.

לרוב, פתיחת סתימה באמבטיה על ידי אינסטלטור מיומן ומקצועי אורכת דקות ספורות, עלות התיקון נמוכה אך כדאי לבצע סקר שוק מהיר כדי להשוות מחירים. לאחר תיקון הבעיה ניתן לשוב לשגרת החיים ולהתקלח ללא כל בעיה. כדי לתקן סתימה פשוטה באמבטיה האינסטלטור נעזר באמצעים כמו קפיץ עם ראש ספירלה, פומפה, מברג ארוך. ניתן לנסות לפתוח את הסתימה לבד באמצעים שיש ברוב הבתים, עם זאת לעתים הבעיה קשה ומחייבת תיקון על ידי אינסטלטור מנוסה.

פתיחת סתימה קלה באמבטיה מתחילה במילוי שלה במים ובעזרת פומפה מנסים לפתור את הבעיה, יש לאטום את פתח הניקוז העליון באמבטיה בעזרת היד. במידה והסתימה לא נפתחת יש לפתוח באמצעות מברג את פתח קופסת הביקורת הנמצא קרוב לאמבטיה. יש להחדיר קפיץ עם ראש ספירלה לצנרת הביוב, לכיוון האמבטיה. במידה ושתי השיטות לא פתרו את הבעיה אינסטלטור בראש העין יחדיר סיב אופטי לצילום צנרת הביוב על מנת לאתר את מיקום הסתימה ולגלות מה גורם לה.

אינסטלטור בראש העין להחלפת צנרת

פתיחת סתימה קשה באמבטיה

כדי לפתוח סתימה קשה ומורכבת באמבטיה מומלץ לבצע צילום פנים צנרת. אינסטלטור בראש העין מגיע לבית הלקוח עם כל הציוד הנדרש, אם לאחר ניסיונות לפתוח את הסתימה באמצעים רגילים כמו קפיץ ופומפה הבעיה אינה נפתרת, עליו לצלם את הצנרת מבפנים על ידי החדרת סיב אופטי. כך הוא יכול לאתר את מיקום הסתימה ולטפל בה באמצעים מתקדמים יותר כמו מכונה לשטיפת צנרת, קפיץ חשמלי ארוך, מוטות ביוב ועוד.

במידה והסתימה נגרמה כתוצאה מכשל במערכת הביוב הוא יציע את הפתרון הנכון והמקצועי ביותר, לעתים יש לבצע החלפת צנרת ביוב בתוך הבית. חשוב לזכור כי קיים בלאי טבעי של צנרת הביוב המחוברת לפתח הניקוז באמבטיה. אם הצנרת ישנה וסובלים מסתימות רבות, לעתים הפתרון המומלץ הוא להחליף את המקטע הישן בצנרת חדשה. 
במקרים קשים של סתימות באמבטיה יש לבצע שטיפת צנרת בלחץ מים גבוה, במידת הצורך יש לבצע זאת בעזרת ביובית, יש פתרונות נוספים.

תיקוני חירום בראש העין

חשוב לתקן את הסתימה באמבטיה במהירות האפשרית, לא מומלץ לדחות את פתיחת סתימה מאחר ועלולים לסבול מהצפה, כמו כן מים עומדים עשויים לגרום לתחלואים שונים. לכן, יש להזמין אינסטלטור 24 שעות בראש העין המציע שירות גם באמצע הלילה, בשבת, בחג ובכל זמן אחר.

שירות 24 שעות בראש העין!​