אינסטלטור ברמת אפעל

איתור נזילות מחוץ לדירה מחייב ציוד מקצועי ומכשור מתקדם וחדשני. חברת "ניקוזים" שולחת אינסטלטור ברמת אפעל המתמחה בעבודות אינסטלציה מורכבות ומציע שירות יעיל לאיתור נזילות בחצר, בקירות חיצוניים, בגג, בצנרת חיצונית ובמרפסת, באמצעות ציוד משוכלל כמו מצלמה תרמית, סיב אופטי ורובוט ייעודי לצילום פנים צנרת. יש שיטות נוספות לאיתור נזילות מחוץ לדירה, האינסטלטור ימליץ על השיטה היעילה ביותר בהתאם לסוג הנזילה והצנרת. לאחר איתור הנזילה האינסטלטור יציע שיטות מתקדמות ויעילות לתיקון הנזילה ויבצע את מלאכתו במקצועיות, בסיום העבודה הלקוח זוכה לכתב אחריות.

חברת "ניקוזים" הוקמה לפני למעלה מ-40 שנה ומתמחה בכל עבודות האינסטלציה, הקלות והמורכבות כאחד. צוות החברה מונה אינסטלטורים מהשורה הראשונה בארץ, כולם מוסמכים ובעלי ניסיון עשיר בתחום. כחברה מובילה בתחומה מציעה "ניקוזים" פתרונות מתקדמים לעבודות כגון תיקון פיצוצי צנרת, עבודות אינסטלציה בגובה, תיקון מערכות סולאריות, תיקון והחלפת ברזים, ניאגרות ואסלות, החלפת צנרת מים וביוב ואיתור נזילות ללא הרס וחפירות. כמו כן, החברה מציעה שירות אינסטלטור 24 שעות ברמת אפעל, השירות ניתן מסביב לשעון, גם בשבתות ובחגים, ומיועד ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים.

אינסטלטור ברמת אפעל לאיתור נזילות מחוץ לדירה

איתור נזילות מחוץ לדירה אינו דבר של מה בכך, המים עשויים לחלחל ולהתפשט לכיוונים שונים, לעתים קשה לגלות את מקור הבעיה מאחר וסימני הרטיבות נמצאים במרחק רב מהסדק בקווי הביוב או צנרת המים החיצונית או מהכשל באיטום המבנה. במקרים של נזילות בקווי הביוב או בתשתיות של מערכת ההשקיה בגינה, הלקוח אינו מעוניין בחפירות בכל החצר כדי לא לפגוע בגינת הנוי ובצמחים.

אינסטלטור ברמת אפעל
אינסטלטור ברמת אפעל 24/7

לכן, חשוב להזמין אינסטלטור ברמת אפעל המציע שיטות מתקדמות ועתירות טכנולוגיה לגילוי ולאיתור נזילות מחוץ למבנה. בין השיטות הנפוצות לאיתור נזילות מחוץ לדירה:

  • מצלמה תרמית- מצלמה תרמית מסייעת לאתר את מקור הנזילה מחוץ לדירה, ניתן באמצעותה לאבחן נזילות שמקורן בבעיות איטום, בצנרת של אחד השכנים, במרזבים ובצנרת חיצונית של הבניין. מצלמה תרמית שולחת קרניים אינפרה אדומות, התוכנה מתרגמת את הקרניים החוזרות לאותות אלקטרוניים כדי למפות את הצנרת וליצור תצוגה חזותית נוחה לאיתור הנזילה או המקור לרטיבות.
  • צילום פנים צנרת- באמצעות החדרת סיב אופטי ניתן לבצע צילום פנים צנרת כדי לאתר כשלים בצנרת הקיימת ולאבחן בדיוק רב את מיקום הנזילה. צנרת ביוב מחוץ לדירה ניתן לצלם באמצעות רובוט ייעודי.
  • ציוד אלקטרו אקוסטי- בעזרת ציוד אלקטרו אקוסטי איכותי ומתקדם ניתן לאתר נזילות בצנרת תת קרקעית מחוץ לדירה, גם בעומק רב, ללא חפירות. המכשיר שולח אותות קול ומפענח את האותות החוזרים שנקלטים על ידי חיישנים אקוסטיים רגישים.
  • בדיקת גז לגילוי נזילות מחוץ לדירה- באמצעות החדרת גז ידידותי לסביבה ניתן לאתר בדיוק רב נזילות מחוץ לדירה, הבדיקה מדויקת ומאפשרת לאינסטלטור לאתר את הנזילה ללא הרס וחפירות.

אינסטלטור מקצועי מאתר נזילות מחוץ לדירה באמצעות מכשור ייעודי ומתקדם. לאיתור נזילות מחוץ למבנה בעזרת מכשור טכנולוגי יש יתרונות רבים כגון איתור מדויק של הנזילה ומקור הבעיה, חסכון בעלויות מאחר ואין צורך לחפור בקירות או בקרקע, לקדוח, להרוס שבילים ולגרום להרס הגינה. כמו כן, המכשירים ושיטות האיתור לגילוי נזילות מחוץ לדירה אינם פוגעים בסביבה, לא גורמים נזק לצנרת ואינם מסוכנים לבריאות האדם וחיות הבית. את תוצאות הבדיקה מפענחים במקום ובאופן מהיר, כך ניתן להציע פתרון יעיל לבעיה ולתקן את הנזילה במיומנות ובמהירות כדי לאפשר לדיירים לשוב לשגרת חייהם.

כאשר מגלים נזילה מחוץ לדירה או הצפה בנכס בגלל נזילה מהמרפסת, מהגג או מדירה של אחד השכנים, יש להזמין אינסטלטור 24 שעות ברמת אפעל כדי לאתר בדיוק רב את מקור הבעיה ולטפל בה במקצועיות.

שירות 24/7 ברמת אפעל גם בסופי שבוע!