אינסטלטור ברמת השרון

מחפשים אינסטלטור ברמת השרון? חברת "ניקוזים" מספקת פתרונות מתקדמים לכל עבודות האינסטלציה, גם כאשר שרברבים אחרים לא הצליחו לסייע לכם. בין השאר החברה מציעה שירות עבודות בגובה לפתיחת סתימות במרזבים ולהחלפת צנרת, תיקון והחלפת אסלות וניאגרות סמויות, החלפת קווי מים וביוב, התקנת כלים סניטריים ועוד. השירות ניתן בכל שכונות רמת השרון, בין השאר בשכונות נווה רסקו, הדר, קריית יערים ובאזור התעשייה.

מעוניינים להחליף כלים סניטריים בבית או במשרד וזקוקים לאינסטלטור המתחייב לעבודה מקצועית ולמחירים הוגנים? התקשרו עכשיו לחברת "ניקוזים", חברה מובילה שהוקמה לפני למעלה מ-30 שנה. החברה מתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומציעה שירותי חירום מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, גם בשבת וחג.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור ברמת השרון להתקנת כלים סניטריים

אחת לכמה זמן נהוג להחליף כלים סניטריים בבית כדי לשמור על היגיינה גבוהה ועל מנת ליהנות מעיצוב יוקרתי ומרשים. כדי להתקין כלים סניטריים בחדרי רחצה ושירותים מומלץ להזמין אינסטלטור המציע ניסיון רב וברשותו כל הידע וכלי העבודה הנדרשים. ראוי לציין כי בעת התקנת כלים סניטריים כדאי לבדוק גם את מצב הצנרת כדי לבדוק האם יש להחליפה או שמא כדאי לבצע שטיפה יסודית ולהימנע מתקלות עתידיות כמו סתימות והצפות.

אינסטלטור מקצועי מתמחה בין השאר בהתקנת ניאגרות סמויות, במידת הצורך יש להכין את התשתית הנדרשת להתקנת האסלה הסמויה. הוא יכול לסייע ללקוח לקבל החלטה איזה ניאגרה סמויה לרכוש מאחר והוא מכיר את כל המותגים המובילים, ניתן לרכוש דרכו את הכלים הסניטריים והוא גם יתקין אותם.

אינסטלטור ברמת השרון

שיפוץ חדרי רחצה על ידי אינסטלטור ברמת השרון

כאשר מתכננים לשפץ את חדרי השירותים והאמבטיה בבית חשוב להזמין בעל מקצוע מומחה. אינסטלטור ברמת השרון מסייע ללקוחותיו לתכנן את שיפוץ חדרי הרחצה והשירותים, הוא ימליץ על כלים סניטריים באיכות גבוהה עם אחריות ארוכה, יכין את התשתית הנדרשת להתקנת הכיור, האמבטיה, המקלחון והברזים, לעתים יש להעתיק ולהזיז את נקודות המים ולהחליף צנרת ישנה בחדשה. בכל שיפוץ, חלקי או מלא, כדאי להחליף צנרת ישנה ורק אז להתקין כלים סניטריים, כך ניתן להימנע מבעיות עתידיות במערכת האינסטלציה הביתית, וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.

שיפוץ מקצועי ואיכותי מתחיל בתכנון לפרטי פרטים, תחילה הוא מסייע ללקוח לקבל החלטות נכונות, עוזר לו לבחור כלים סניטריים ומתכנן את חדרי הרחצה והשירותים בהתאם לטעם האישי של הלקוח ובהתאמה למגבלות התקציב, העיצוב הרצוי ודרישות ייחודיות מצד הלקוח.
חשוב לדעת כי לפני התקנת כלים סניטריים חובה לבדוק את התשתיות הקיימות כדי להיערך נכון לקראת השיפוץ ועלויותיו. כמו כן, האינסטלטור מחויב לעבודה בגימור גבוה תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים על מנת שתוצאות השיפוץ יהיו מרשימות והלקוח יזכה לחדרי שירותים ורחצה מפוארים ומעוצבים בסגנון יוקרתי וייחודי, בהתאמה לאורח חייו וטעמו האישי.

חשוב לקבל כתב אחריות בסיום העבודה, מעבר לאחריות של יצרני הכלים הסניטריים. כך, בכל מקרה של בעיה אחרי השיפוץ או התקנת הכיור, המקלחון ושאר הכלים הסניטריים, האינסטלטור יגיע במהירות כדי לפתור את הבעיה.
ראוי לציין כי יש בשוק שפע דגמים ואיכויות של כלים סניטריים, לכן חשוב כי הלקוח יסתובב באולמות התצוגה על מנת להתרשם מההיצע הקיים וכדי לקבל החלטה בהתאם למגבלות התקציב ומידות חדרי הרחצה והשירותים.

שירותי חירום ברמת השרון

התקנת כלים סניטריים ניתן לבצע בשעות הפעילות הרגילות כדי לחסוך בעלויות העבודה. כאשר מגלים רטיבות, הצפה או סובלים מפיצוצי צנרת וסתימות קשות, מומלץ להזמין אינסטלטור 24 שעות ברמת השרון המציע שירותי חירום ומתחייב להגיע במהירות כדי לסייע ללקוח לשוב לשגרת חייו.

זמינים 24/7 כולל סופי שבוע!