החלפת צנרת בבניין

החלפת צנרת אינה דבר של מה בכך, זהו אחד הפרויקטים המורכבים והיקרים שמבצעים אינסטלטורים. לכן, יש להפקיד את העבודה רק בידיים של חברת אינסטלטורים מקצועית, מובילה ואמינה. חשוב לוודא כי האינסטלטורים מתקינים צנרת באיכות גבוהה העומדת בתקנים המחייבים וכי הם מבצעים את עבודתם במקצועיות ומעניקים תעודת אחריות על העבודה. ברוב המקרים מחליפים את הצנרת הישנה בעקבות נזילות ופיצוצי צנרת מרובים, לאחר שאין טעם לתקן שוב את הצנרת הקיימת, או כחלק משיפוץ מקיף של הנכס.

החלפת צנרת בבניין על ידי חברת "ניקוזים" מבטיחה לכם עבודה מקצועית ויעילה, במחיר הוגן, תוך שימוש בצינורות העומדים בתקנים המחמירים ביותר ובשיטות עבודה חדשניות. חברת "ניקוזים" הוקמה לפני למעלה מ-40 שנה, החברה מתמחה בכל עבודות האינסטלציה, ברשותה כל הידע, הניסיון והציוד הנדרשים לביצוע פרויקטים מורכבים כמו החלפה של צנרת מים וקווי ביוב. בין השאר, החברה מציעה שירותי אינסטלטור 24 שעות, 7 ימים בשבוע, גם בשבתות ובחגים, ופתרונות מתקדמים ויעילים לעבודות בגובה, לתיקון מערכות סולאריות, לתיקון פיצוצי צנרת ונזילות, לאיתור נזילות ללא הרס ועוד.

חידוש או החלפת צנרת בבניין ישן?

במבנים בהם מותקנות תשתיות אינסטלציה ישנות כמו צנרת מים מברזל, הדיירים סובלים מבעיות תכופות כמו נזילות ופיצוצי צנרת. לאורך השנים נהוג לתקן את הנזילות ופיצוצי הצנרת, יש כיום שיטות חדשניות המאפשרות לחדש את הצנרת הישנה במקום להחליף אותה. עם זאת, כאשר סובלים מתדירות גבוהה של בעיות בצנרת הקיימת מומלץ להחליף את צינורות המים והביוב וליהנות מפתרון יעיל לאורך שנים ארוכות ומשקט נפשי.

אינסטלטור במרכז מגיע לבית הלקוח על מנת לאבחן את מצב הצנרת, ברשותו כלים מתקדמים המאפשרים לו לצלם את הצנרת מבפנים באמצעות סיב אופטי והוא יכול לאבחן את מצב הצנרת בעזרת אמצעים טכנולוגיים חדישים נוספים. לאחר אבחון הצנרת הוא ימליץ ללקוח האם לחדש את הצנרת, לתקן או להחליף. 

החלפת צנרת בבניין

החלפת צנרת חדשה בבניין עמידה לשנים רבות

לאחר שהלקוח קיבל החלטה להחליף את הצנרת הישנה והפגומה ניגש צוות האינסטלטורים לעבודה, יש לרכוש צנרת מתאימה לתשתיות המים והביוב, בהתאם לתקנים המחייבים. כדאי לדעת כי יש בשוק מספר סוגים של צנרת איכותית, ביניהם צינורות SP, פקסגול, צנרת מגולוונת, ובמידת הצורך ניתן להתקין גם צנרת מנחושת.

צנרת SP נחשבת למועדפת בקרב רוב האינסטלטורים בגלל נוחות העבודה ושיטת ההתקנה המהירה. כאשר מזמינים אינסטלטור 24 שעות לעבודה מורכבת המחייבת החלפת צנרת בבניין, לרוב הוא יבצע את העבודה עם צנרת SP כדי לסיים במהירות האפשרית את מלאכתו ולאפשר לדיירים בבניין לשוב לשגרת חייהם במינימום זמן.

צנרת SP וצינורות פקסגול נחשבים לפתרון פופולרי, הם עמידים בפני הצטברות אבנית, קורוזיה, לחץ וטמפרטורות קיצוניות, החלפה של צנרת פקסגול פשוטה יותר מאחר ויש לשלוף רק את השרוול הפנימי, כך גם במקרים של נזילות מאחר והמים אינם מחלחלים לקירות המבנה ולא נגרם נזק לרכוש ולתשתיות.

אחריות על חומרים ועבודה

בעת הזמנת אינסטלטור במרכז לעבודות מורכבות כמו החלפת צנרת בבניין חשוב לבדוק האם הוא מוסמך, מהם תחומי ההתמחות שלו והאם הוא מספק עבודה עם כתב אחריות על החומרים ועל העבודה. העבודה מחייבת ניסיון רב וציוד מקצועי, האינסטלטור רוכש צינורות איכותיים העומדים בתקן, ועליו לדאוג לחיבורים תקינים ועמידים כדי למנוע נזילות ונזקים לרכוש הדיירים ותשתיות המבנה.

חשוב לזכור כי החלפה של צנרת כרוכה לרוב בעלויות גבוהות, לכן אין להתפשר על איכות העבודה ועל מקצועיות חברת האינסטלטורים, גם אם זקוקים לפתרון מהיר ועבודה באמצע הלילה או בסופי שבוע.