החלפת צנרת מים בבית

האם הצנרת בדירה או בבית הפרטי שלכם ישנה ואתם מעוניינים להחליפה? מתכננים שיפוץ בבית וזקוקים לאינסטלטור מקצועי ואמין להחלפת הצנרת? אם כן, הגעתם למקום הנכון. חברת "ניקוזים" מתמחה בכל עבודות האינסטלציה, בין השאר החברה מציעה החלפת צנרת מים בבית במחיר משתלם תוך התחייבות לצנרת איכותית ועמידה, לעבודה עם אחריות ולשירות ברמה גבוהה.

חברת "ניקוזים" הוקמה כחברת אינסטלציה משפחתית לפני למעלה מ-30 שנה. עם השנים החברה גדלה והתרחבה, כיום היא מספקת שירות ללקוחות רבים במרכז הארץ ובאזורים נוספים. לחברה מוקד שירות זמין מסביב לשעון, היא מציעה שירותי חירום 24 שעות ביממה, גם בשבתות ובחגים. להזמנת שירות, לייעוץ ולהצעת מחיר, השאירו עכשיו פרטים באתר או צרו עמנו קשר בטלפון!

החלפת צנרת מים בבית​ פרטי או בדירה

בעבר התקינו צנרת ברזל בבתים צמודי קרקע, בווילות יוקרתיות ובדירות ישנות הממוקמות בבתים משותפים. עם השנים החליפו את צינורות הברזל בצנרת פלסטיק איכותית ועמידה יותר, עם זאת עדיין יש צנרת ברזל בבתים רבים לכן אם אתם סובלים מבעיות אינסטלציה רבות כמו נזילות ופיצוצי צנרת כדאי לכם להחליף את הצנרת הישנה.
אינסטלטור בפתח תקווה והסביבה מתמחה בתיקון והחלפת קווי מים וביוב, עליו למפות את תשתיות האינסטלציה הקיימות על מנת להחליף את הצנרת הישנה והבעייתית בחדשה. כאשר מחפשים אינסטלטור בנווה מונסון, בפתח תקווה וביישובי הסביבה, יש לוודא כי פונים לשרברב מקצועי ואמין המתמחה בעבודות אינסטלציה מורכבות. החלפת צנרת מים בבית אינה משימה פשוטה, היא מחייבת ניסיון מקצועי וידע רב, כלי עבודה וציוד מקצועי.

החלפת צנרת מים בבית

סוגי צנרת בישראל

כאמור, בבתים ישנים מותקנת צנרת ברזל המכונה לרוב בשם סקדיול 40. כיום כמעט ולא נעשה שימוש בצנרת ברזל בגלל חסרונותיה, עם זאת ניתן לראות אינסטלטורים המתקינים את הצנרת מברזל בחצרות וילות ובתים צמודי קרקע, בשטחים ציבוריים ובאזור של שעוני המים הראשיים. הצנרת חזקה ועמידה בפני פגיעות חיצוניות, עם זאת קשה לעבוד עמה והיא אינה גמישה, הצנרת סובלת מהיווצרות חלודה ומקורוזיה.

במפעלים ובאזורי תעשייה נהוג להשתמש בצנרת פלדה, זו צנרת חזקה ועמידה אך מחירה גבוה והיא כבדה. את הצנרת נהוג לחפות בבטון דחוס או ברשת פולימרית למניעת סדקים ולמזעור פגיעות בצנרת.

אינסטלטור בנווה מונסון, בפתח תקווה ובאזורים אחרים ישתמש לרוב בצנרת SP הנחשבת לעמידה ולאיכותית במיוחד. רק אינסטלטורים שעוברים הכשרה מקצועית מסוגלים להחליף את הצנרת הישנה ולהתקין במקצועיות צנרת SP. לעתים האינסטלטור ימליץ על התקנת צנרת פקסגול הנחשבת לעמידה, הצנרת מודולרית ומחירה זול יותר בהשוואה לצנרת SP.

החלפת צנרת מים במהלך שיפוץ הבית

מומלץ להחליף צנרת במהלך שיפוץ בבית שגילו בן 15-30 שנה. אם סובלים מבעיות רבות בצנרת כמו נזילות ופיצוצים, כדאי להזמין אינסטלטור מקצועי ואמין לאבחון מצב הצנרת הקיימת ולבצע צילום פנים צנרת באמצעות מצלמה טרמית ובאמצעים מתקדמים נוספים כדי לאבחן את מצב הצנרת הישנה ולהציע ללקוח את הפתרון הנכון והיעיל ביותר.

במהלך שיפוץ מקיף בבית פרטי ובדירות בבתים משותפים כדאי להחליף את צנרת המים ומומלץ להחליף גם את קווי הביוב. בצנרת מים ישנה ובקווי ביוב ישנים יש בלאי גבוה, נוצרים סדקים עם הזמן, יש גם נזילות בחיבורים, הגומיות יבשות וסדוקות, ולרוב בדפנות הצנרת מצטברים שומנים, אבנית, פסולת אורגנית ומוצקה ולכלוכים שונים, והם עשויים לגרום לסתימות ולבעיות נוספות.

החלפת צנרת מים בבית מומלץ לבצע בעזרת צוות האינסטלטורים של חברת "ניקוזים", החברה מתאימה את סוג הצנרת ומחויבת לשימוש בצנרת בעלת תו תקן, לעבודה עם אחריות, לשירות מעולה ולמחיר אטרקטיבי.