פתיחת סתימה באסלה

סובלים מסתימה באסלה וזקוקים לאינסטלטור מקצועי ואמין לפתרון הבעיה? חברת "ניקוזים" מתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומציעה שירות מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, גם בשבתות ובחגים. לחברה ניסיון מצטבר שנרכש לאורך למעלה מ-30 שנות קיומה, היא הוקמה כעסק משפחתי וכיום מציעה פתרונות מתקדמים ומוכחים לעבודות אינסטלציה קלות ומורכבות כאחד. התקשרו עכשיו ואנו בדרך אליכם!

פתיחת סתימה באסלה לבד או ע"י אינסטלטור במרכז?

סתימה באסלה נחשבת לבעיה שכיחה בתחום האינסטלציה, במקרים פשוטים ניתן לנסות לפתור את הבעיה לבד, אך אם סובלים מסתימה קשה יש למהר ולהזמין אינסטלטור בפתח תקווה או ביישוב בו אתם מתגוררים. אינסטלטור מקצועי מאבחן את הבעיה ומציע ללקוח פתרונות יעילים במחירים משתלמים. עם זאת, כדי לחסוך עלויות ניתן לנסות לפתוח את הסתימה בשיטות עשה זאת בעצמך.
כדי לסייע לכם לפתוח סתימה לבד מציע אינסטלטור ברמת גן לנסות לפתור את הבעיה באמצעות פומפה. ברוב הבתים יש פומפה לפתיחת סתימות, אם אין בביתכם פומפה כדאי לקנות בחנות כלי עבודה, במכולת השכונתית או בכל מקום אחר.
כמו כן, ישנה אפשרות לפתוח סתימות קלות באסלה, גם בכיור ובצנרת, באמצעות תכשירים ייעודיים לפתיחת סתימות. את התכשירים הכימיים לפתיחת סתימות ניתן לרכוש ברשתות השיווק, במכולת, בחנויות כלי בית ובחנויות כלי עבודה. ראוי לציין כי לא כל התכשירים יעילים לכן כדאי לקבל המלצה מאנשי מקצוע מנוסים.

פתיחת סתימה באסלה

אם אתם מחפשים פתרון אקולוגי וידידותי יותר לסביבה בהשוואה לתכשירים הכימיים, תוכלו לנסות לפתוח את הסתימה באסלה בעזרת אבקת סודה לשתייה. כדאי להכין תערובת של אבקת סודה לשתייה עם מלח אנגלי (מגנזיום סולפט), יש לשפוך את התערובת לאסלה יחד עם מים רותחים ולהמתין לשחרור הסתימה.

כאשר סובלים מסתימה קשה אין מנוס אלא להזמין אינסטלטור בפתח תקווה, ברמת גן או בכל מקום אחד בהתאם למקום המגורים שלכם. אין להזניח את הבעיה מאחר והסתימה באסלה עשויה לגרום להצפות, לנזקי רכוש ותשתיות, למפגעי ריח קשים, להתפרצות מחלות מסוכנות ולפגיעה קשה באיכות החיים שלכם.

כדאי לדעת כי ישנם מקרים בהם פתיחת סתימה באסלה מחייבת גם החלפת הצנרת הישנה, לדוגמה אם במהלך התיקון מגלים נזילה בגלל סדקים בצנרת או גומיות איטום ישנות וסדוקות. יש מקרים בהם צריך לתקן ליקויים באסלה עצמה, לעתים כדאי להחליפה.

ממה נגרמת סתימה באסלה?

סתימה באסלה עשויה להיווצר מסיבות כמו השלכת תחבושות, טמפונים, חיתולים ומגבונים לאסלה. מוצרי היגיינה אינם מתכלים במהירות ולכן נוצרת סתימה קשה המחייבת פתרון מקצועי. כמו כן, הסתימה עשויה להיווצר כתוצאה מהצטברות אבנית, שומנים ופסולת בדפנות הצנרת, גם פסולת בנייה שהושלכה לאסלה או הצטברה בקווי הביוב עשויה לגרום לסתימה.

לאחר אבחון הבעיה מציע אינסטלטור ברמת גן פתרון מתאים, לאחר אישור הלקוח הוא מבצע את מלאכתו על הצד הטוב ביותר ומעניק אחריות בכתב. ברוב המקרים האינסטלטור פותח את הסתימה תוך זמן קצר, באפשרותו לבצע את העבודה בעזרת החדרת קפיץ ספירלי, מוטות ביוב, שאיבת השפכים בעזרת משאבה ייעודית או ביובית, שטיפת צנרת בלחץ מים גבוה ובאמצעות חומרים כימיים לפתיחת סתימות.

הפתרון היעיל ביותר לפתיחת סתימות קשות באסלה בבית, במשרד, בקניון, במפעל ובכל מקום אחר הוא באמצעות ביובית. באמצעות שטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה ניתן לפתוח סתימות קשות ומורכבות, הלקוח זוכה לפתרון יעיל לאורך זמן ואינו סובל מסתימות חוזרות ונשנות, כל עוד הוא מקפיד לא להשליך מוצרי היגיינה ופסולת גדולה לאסלה.

חברת "ניקוזים" מתמחה בעבודות אינסטלציה קלות ומורכבות, לרבות פתיחת סתימה באסלה בבית או בעסק. לחברה כל הידע, הניסיון והציוד הנדרשים לעבודה, כל עבודה מבוצעת במהירות וביעילות על מנת לאפשר ללקוח לשוב לשגרת חייו במהרה.