אינסטלטור באלפי מנשה

מחפשים אינסטלטור באלפי מנשה? מקצועי, זמין, יעיל ומהיר? התקשרו עכשיו למוקד השירות של חברת "ניקוזים" ואינסטלטור מקצועי יגיע אליכם תוך זמן קצר כדי לטפל בבעיה ולאפשר לכם לשוב במהרה לשגרת חייכם.

חברת "ניקוזים" הוקמה לפני למעלה מ-40 שנה כעסק משפחתי, עם השנים החברה התפתחה והתרחבה, כיום היא נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום האינסטלציה. צוות האינסטלטורים של החברה מונה בעלי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, בין השאר החברה מתמחה בעבודות אינסטלציה מורכבות כמו תיקון פיצוצי צנרת בגובה, תיקון והחלפת ניאגרות סמויות, תיקון מערכות סולאריות לחימום מים, שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה, שאיבת הצפות ועוד.

החברה מציעה שירות אינסטלטור 24 שעות באלפי מנשה והסביבה, השירות מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, גם בשבתות ובחגים.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור באלפי מנשה לשטיפת קווי ביוב

לניקוי קווי הביוב ולשחרור סתימות קשות חשוב להזמין אינסטלטור מקצועי ואמין המתמחה בשירותי שטיפת קווי ביוב. קווי הביוב אחראים על הזרמת השפכים מהבית הפרטי או מצנרת הביוב הראשית של בניין המגורים לקווי הביוב העירוניים, משם השפכים מוזרמים לתחנות לטיהור שפכים או לים. מומלץ לא להמתין עד להיווצרות סתימות קשות בקווי הביוב, רצוי להזמין אינסטלטור באלפי מנשה המציע תחזוקה מונעת לקווי הביוב באמצעות שטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה.

אינסטלטור באלפי מנשה

כדאי לדעת כי שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה נועדה לסלק את כל הלכלוך, הפסולת והגורמים שהצטברו בצנרת ומפריעים לזרימה תקינה ויעילה של השפכים. השטיפה חשובה לניקוי פסולת בניין שהצטברה עם הזמן בקווי הביוב הראשיים, לסילוק פסולת אורגנית, שומנים, אבנית, חול ולכלוך נוסף שהצטברו לאורך זמן בדפנות הצנרת ולסילוק שורשים שצמחו באין מפריע בצנרת.

כדי לשטוף היטב את קווי הביוב מומלץ לבצע טרם תחילת העבודה צילום פנים צנרת. ניתן להחדיר סיב אופטי לצנרת שקוטרה קטן או להיעזר ברובוט ייעודי לצילום הצנרת. הצילום מאפשר לאינסטלטור לבדוק היכן ממוקמים הגורמים אשר מפריעים לזרימה תקינה של השפכים ולבחון את מצב הצנרת. לעתים, מגלים סדקים לאורך קווי הביוב, לאחר השטיפה כדאי לתקן את הסדקים בשיטות מתקדמות כמו שרוול טבול בשרפים מיוחדים לתיקון הצנרת ללא צורך בחפירות וקידוחים.   

תחזוקה מונעת לקווי הביוב

קווי הביוב מיועדים להזרמת השפכים מהמבנה ולהרחקת גורמים מזהמים מסביבת המגורים. בקווי הביוב זורמים מים אפורים, שומנים, לכלוכים שונים, חומרים אורגניים, פסולת תעשייתית, חול, אבק, שערות וכדומה. עם הזמן השומנים והלכלוך מצטברים בדפנות קווי הביוב, כל מחסום בזרימה התקינה גורם להצטברות חומרים נוספים בגלל השומנים הדביקים, הצטברות הפסולת מצמצמת את שטח המעבר בקווי הביוב, לכן סובלים מסתימות ומהצפות של שפכים.

כדי להימנע ממפגעים תברואתיים הנגרמים כתוצאה מסתימות בקווי הביוב, מומלץ אחת לתקופה להזמין אינסטלטור לשטיפת קווי הביוב. האינסטלטור בודק את מצב הצנרת, מחדיר צינור מים ובראשו דיזה להגברת הלחץ, ובעזרת ביובית או משאבת מים הוא שוטף את הצנרת במיומנות וביעילות. במידת הצורך יש לבצע חיתוך שורשים שצמחו בקווי הביוב.

מומלץ לא להמתין עד להצפה או לסתימה קשה מאחר ואז יש להזמין אינסטלטור 24 שעות באלפי מנשה, שירותי חירום עשויים להיות יקרים יותר. לכן, חשוב לשטוף את הצנרת הראשית של הבניין או הבית הפרטי, השטיפה היזומה מונעת היווצרות סתימות ומאפשרת לשפכים לזרום היטב לקווי הביוב הראשיים.

אם מתעוררת בעיה ומגלים סתימה קשה או הצפה יש להזמין מיד אינסטלטור באלפי מנשה לטיפול בבעיה. השפכים עשויים לגרום להצפה קשה, לנזקי רכוש ותשתיות, למפגעים תברואתיים חמורים, לריח בלתי נסבל ולהתפרצות מחלות המסוכנות לאדם ולחיות הבית.

זמינים להגעה גם בלילות וסופי שבוע!