אינסטלטור בגבעת השלושה

סובלים מסתימה בסיפון ומחפשים אינסטלטור בגבעת השלושה שיוכל להגיע אליכם במהירות ולטפל בבעיה? חברת "ניקוזים" עומדת לשירותכם מסביב לשעון, נשמח להגיע לביתכם על מנת לפתוח כל סתימה וכדי לטפל במגוון בעיות במערכות האינסטלציה. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה ומקיפה הכוללת עבודות אינסטלציה בגובה, תיקון פיצוצי צנרת, התקנת ניאגרות וכלים סניטריים, תיקון מערכות סולאריות ועוד.

לחברת "ניקוזים" ניסיון עשיר שנצבר לאורך למעלה מ-30 שנות קיומה, כחברה מובילה היא מתמחה בכל עבודות האינסטלציה, בין השאר גם בעבודות פשוטות יחסית כמו פתיחת סתימה בסיפון, אך גם בעבודות מורכבות שאינסטלטורים אחרים לא הצליחו לבצע. בנוסף, ניתן להזמין מהחברה שירות של אינסטלטור 24 שעות בגבעת השלושה, השירות מסביב לשעון, כולל שבתות וחגים.

אינסטלטור בגבעת השלושה לשחרור סתימה בסיפון

אחת מבעיות האינסטלציה השכיחות ביותר היא סתימה בסיפון של כיור המטבח או הכיור בחדרי הרחצה והשירותים. פתיחת סתימה בסיפון נחשבת למשימה פשוטה יחסית שאינה מצריכה כלי עבודה מיוחדים, עם זאת יש לבצע את העבודה במיומנות כדי לא לגרום נזק למכלולי הסיפון וכדי להימנע מהצפות ונזילות.

הסיפון הוא מעין כוסית פלסטיק המחוברת לפתח הניקוז מתחת לכיור. לסיפון יש שני תפקידים עיקריים:

  • איסוף חומרים כבדים המושלכים לכיור כדי למנוע את הגעתם לקווי הביוב
  • מחסום יעיל למניעת מפגעי ריח הבוקעים מקווי הביוב
אינסטלטור בגבעת השלושה
אינסטלטור בגבעת השלושה

עם הזמן הולכים ומצטברים לכלוכים בסיפון, ניתן להבחין בכך כאשר קצב ניקוז המים בכיור הולך ופוחת. ברוב המקרים אנו מגלים לפתע סתימה בכיור ואיננו יכולים להשתמש בו עד לשחרור הסתימה. במקרים רבים מקור הבעיה הוא בסיפון, יש לנקות אותו מפסולת על מנת שהמים יוכלו להתנקז ולזרום ביעילות לקווי הביוב הראשיים של הדירה והחוצה למערכת הביוב הראשית.

ניתן לנסות לשחרר את הסתימה בסיפון באופן עצמי, יש מספר אפשרויות לפתיחת הסתימה, ביניהן פיזור חומרים מיוחדים לשחרור סתימות, שימוש בפומפה, החדרת קפיץ מתכת ספירלי דרך פתח הניקוז של הכיור או פירוק הסיפון ושטיפתו.

רבים מעדיפים לא להתמודד עם בעיות אינסטלציה לבד, לכן כדאי לדעת כי אינסטלטור בגבעת השלושה מציע זמינות גבוהה, ומגיע לבית הלקוח במהירות האפשרית על מנת לשחרר את הסתימה בסיפון ולאפשר לבני המשפחה לשוב לשגרת חייהם במהרה. שחרור סתימה בסיפון אורך לרוב דקות ספורות בלבד, כל עוד מבצע זאת אינסטלטור מקצועי, יעיל ואמין. לכן, חשוב להזמין שרברב מנוסה ואמין, כך גם המחיר לא יהיה גבוה מדי.

דרכים לפתיחת הסתימה בסיפון

כאמור, יש מספר דרכים באמצעותן ניתן לבצע פתיחת סתימה בסיפון של כיור המטבח או חדר הרחצה. ניתן לרכוש חומרים לפתיחת סתימות ולנסות לשחרר את הסתימה באמצעותם. את החומרים ניתן לרכוש כיום בכל רשת שיווק, מכולת שכונתית, חנויות לכלי עבודה ועוד. אפשר לנסות לשחרר את הסתימה בסיפון גם בעזרת פיזור אבקת סודה לשתייה, חומר טבעי וידידותי לסביבה.

אם לא הצלחתם לפתוח את הסתימה בסיפון בעזרת חומרים שונים תוכלו לנסות לשחרר את הסתימה בעזרת פומפה. כדאי להחזיק פומפה בבית מאחר וניתן באמצעותה לשחרר בקלות וביעילות סתימות קלות, השימוש בפומפה קל ואינו מצריך ידע מיוחד. במידה ואינכם מצליחים לשחרר את הסתימה בעזרת פומפה ישנה אפשרות להחדיר לפתח הניקוז קפיץ ספירלי באמצעותו קל לשחרר סתימות פשוטות.

אם עדיין לא הצלחתם לשחרר את הסתימה עליכם לפרק את הסיפון בזהירות, חשוב להניח דלי מתחת לסיפון לניקוז המים. יש לפרק בזהירות את הסיפון כדי לא לאבד את גומיית האיטום. לאחר מכן תוכלו לשטוף את הסיפון, להחזירו למקום, יש לוודא כי אין נזילות.

שירות אינסטלטור עם זמינות של 24/7 כולל חגים ושבתות!