אינסטלטור בגבעת שמואל

סובלים מהצפה בבית, בבניין, בחניון או בעסק, וזקוקים לשירות של אינסטלטור מקצועי וזמין? התקשרו עכשיו לחברת "ניקוזים", לחברה ניסיון עשיר בתחום שאיבת הצפות ובכל עבודות האינסטלציה. צוות האינסטלטורים של החברה מספק שירותי חירום 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, כל השנה.

חשוב לצין כי אינסטלטור בגבעת שמואל מגיע תוך זמן קצר עם כל הציוד הנדרש כדי לשאוב את המים או השפכים, השירות זמין לכל הלקוחות – פרטיים, עסקיים ומוסדיים, השירות ניתן בכל שכונות העיר כמו רמת אילן, השחר ורמת הדר. יש לשאוב את ההצפה במהירות על מנת לשקם את הנכס ולמנוע נזקי רכוש ותשתיות כבדים. בכל מקרה של גילוי הצפה יש לפעול במהירות ואין להמתין רגע אחד אחרת מסתכנים בנזקים כבדים ובעלויות שיקום יקרות.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור בגבעת שמואל שירות 24 שעות

הצפה עלולה להתרחש בכל רגע נתון, נזקיה עצומים, וללא טיפול מהיר ויעיל המים עשויים לגרום לנזקים ישירים אך גם עקיפים. המים עשויים לחדור לקירות המבנה ולמקומות נסתרים וחבויים מהעין, הם מהווים קרקע פורייה להתפתחות עובש, טחב, פטריות וריקבון. כדי להימנע מנזקי רכוש, מנזק בלתי הפיך לתשתיות המבנה וממפגע תברואתי חמור ומסוכן לבריאות האדם, יש להזמין אינסטלטור 24 שעות בגבעת שמואל המציע זמינות מלאה ומסוגל להגיע עם כל הציוד הנדרש לשאיבת מי ההצפה או השפכים על מנת להתחיל בשיקום המבנה.

פתרונות מקצועיים לשאיבת מים ושפכים

הצפות עלולות להתרחש במהלך סופות וסערות בחורף, כתוצאה מפיצוצי צנרת, בגלל טעויות אנוש ועבודה רשלנית של קבלני בנייה ושיפוצים, בגלל בעיות איטום וליקוי בנייה ועוד. מיד עם גילוי ההצפה יש להזמין אינסטלטור בגבעת שמואל המתמחה בנושא וברשותו ציוד מקצועי לטיפול בהצפות. חשוב לדעת כי כל רגע חשוב וכל דקה מכריעה בנזקים המצטברים בעקבות ההצפה ובעלויות השיקום לאחר מכן.
שאיבת הצפות מחייבת ציוד מתקדם ושיטות עבודה יעילות, כאשר האינסטלטור מגיע למקום הוא מאבחן במהירות את מקור הבעיה, פורס את הציוד הנדרש ודואג לסגירת ברז המים הראשי, לניתוק החשמל מהמבנה ומנחה את הלקוח להרים ציוד טכני ורכוש יקר מעל לגובה פני המים. יודגש, כי רק צוות אינסטלטורים מחברה מנוסה בתחום מסוגל לטפל במיומנות בבעיה. לרוב, מתחילים בשאיבת ההצפה בעזרת משאבות מים עוצמתיות, משאבות טבולות לניקוז מים מפיר המעלית ומקומות נוספים ומכשירים ליניקת מים. כמו כן, במקביל לפעולת המשאבות יש להתחיל בהליכי שיקום הנכס באמצעות מסחררים, מכשירים ייעודיים לספיחת לחות ועוד.

אינסטלטור בגבעת שמואל

טיפול מקצועי לשיקום הנכס על ידי אינסטלטור בגבעת שמואל

הצפה עלולה לקרות לכל אדם ובכל מבנה, לעתים הצפה נגרמת כתוצאה מאסון טבע, לעתים בגלל פיצוצי צנרת ובעיות איטום חמורות. רק חברה המתמחה בכל עבודות האינסטלציה וברשותה ציוד טכני לטיפול בנזקי הצפה מסוגלת לספק מענה מהיר ויעיל ללקוח. השירות כולל שאיבת הצפות בציוד שאיבת מים משוכלל ועוצמתי, ייבוש האזור ונקיטת אמצעים על מנת למנוע הצפה נוספת.

כבר בשיחת הטלפון כאשר מזמינים אינסטלטור בגבעת שמואל לטיפול בהצפה הוא ינחה את הלקוח כיצד לפעול כדי למנוע סכנת חיים, לדוגמה ניתוק מכשירי חשמל והורדה של מפסק הפחת הראשי בארון החשמל, וכיצד למזער נזקי רכוש עד להגעתו.

כדאי לדעת כי האינסטלטור מטפל במקצועיות בהצפה תוך מתן דגש על פעולות חשובות הנדרשות לשיקום הנכס. מעבר לכך, האינסטלטור מספק פתרונות מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר לכל עבודות האינסטלציה, בין השאר הוא מתמחה בעבודות גובה לתיקון ולהחלפת צנרת חיצונית, שאיבת מים שהתנקזו לפיר מעלית, תיקון והתקנת מערכות סולריות ודודים, פתיחת סתימות ואיתור נזילות. בכל מקרה של הצפה אין לנסות לטפל בבעיה לבד ויש להזמין אינסטלטור מקצועי וזמין.

שירות מהיר גם בלילות - כולל סופי שבוע!