אינסטלטור בגני תקווה

זקוקים לשירות של אינסטלטור בגני תקווה? מחפשים בעל מקצוע אמין? הגעתם למקום הנכון, צוות האינסטלטורים של חברת ניקוזים ישמח להעניק לכם שירות! החברה הינה משפחתית, בעלת ותק וניסיון של יותר מ-30 שנה בתחום, יגיעו אליכם תוך זמן קצר על מנת לאתר את הנזילה ממנה אתם סובלים, ולטפל בבעיה במקצועיות וביעילות.

כדאי לדעת כי אינסטלטור בגני תקווה מתמחה בכל עבודות האינסטלציה, לרבות איתור נזילות, עבודות גובה לתיקון נזילות ולהחלפת צנרת חיצונית במבנה, פתיחת סתימות, ניקוי שורשים בקווי ביוב וכיוצא בזה. התקשרו עכשיו וצוות האינסטלטורים של חברת "ניקוזים" יגיע אליכם במהירות!

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור 24 שעות בגני תקווה

חברת ניקוזים מציעה שירות 24/7, השירות ניתן בכל שכונות העיר, ביניהן: קריית ישמח משה במערב העיר, גבעת סביון, גבעת סביון החדשה, גנים ונוף סביון. ראוי לציין כי אנחנו מציעים פתרונות מקצועיים ומתקדמים לאיתור כל סוגי הנזילות בדירות, בבתים פרטיים, במבנים מסחריים ובבנייני מגורים. מענה מקצועי לבעיות אינסטלציה מורכבות כמו תיקון מערכות סולריות, שאיבת הצפות, תיקון פיצוצי צנרת, החלפת צנרת מים וביוב, ניקוי שורשים בקווי ביוב, הגברת לחץ מים וצילום צנרת באמצעים טכנולוגיית חדישים.

יודגש כי שירותי החברה, זמינים 24/7, כל ימות השנה, למעט יום כיפור. ניתן להזמין שירות גם בשבתות ובחגים, באמצע הלילה ובכל שעה אחרת.

אינסטלטור בגני תקווה מספק עבודה עם אחריות מלאה

נזילות הן בעיה מוכרת ונפוצה בתחום האינסטלציה, יש מגוון סיבות הגורמות לבעיה, בין השאר כתוצאה מבלאי טבעי של צנרת המים והביוב, סדקים ושברים בצנרת, קורוזיה בצנרת ממתכת (אופייני לצנרת במבנים ישנים), איטום לקוי, חדירת שורשים למערכת הביוב בחצר הבית, חדירת מי גשמים בגלל מרזב סתום, תזוזת קרקע, קידוחים הגורמים לפגיעה בצנרת, פילוס ושיפוע לא נכון של קווי הצנרת, התקנה לא נכונה של צנרת מסוג גיבריט ועוד.

כדאי לדעת כי אחת הסיבות המרכזיות להיווצרות נזילה בצנרת הביתית נובעת מרשלנות של קבלני בניין, אינסטלטורים ושיפוצניקים. לכן, כדי לתקן את הבעיה במיומנות ולקבל עבודה עם אחריות. יש להזמין אינסטלטור בגני תקווה המתמחה בנושא ויכול לאבחן את הבעיה במיומנות בעזרת מצלמה טרמית, סיב אופטי או מערכת אקוסטית. רק לאחר מציאת מקור הנזילה ניתן להציע ללקוח פתרונות אפשריים המבטיחים תיקון יסודי ועבודה עם אחריות.

אינסטלטור בגני תקווה

 איתור נזילות עם מצלמה טרמית

בעבר היה נהוג לבצע קידוחים וחפירות על מנת לאתר את מקום הנזילה, לעתים הבית הפך לאתר בנייה עד שניתן היה למצוא את מקור הבעיה. כיום, תחום האינסטלציה עבר מהפכה, לרשות האינסטלטור אמצעים טכנולוגיים חדישים כדי לאתר בדיוק רב נזילות בצנרת הביתית ובקווי ביוב בחצר. באמצעות מצלמה טרמית אין צורך לשבור קירות, לפרק אריחי חיפוי וריצוף, לחפור בבטון או באדמה ולגרום לסבל רב ולאי נוחות לדיירים. המצלמה מציעה אבחון מדויק של מיקום ומקור הנזילה, כך גם חוסכים זמן עבודה ועלויות כספיות.

ראוי לציין כי ישנם מקרים בהם הנזילה נגרמת מפיצוצי צנרת או סדקים בקווי מים וביוב בדירה של אחד השכנים. בעיה זו גורמת פעמים רבות לסכסוכי שכנים. אינסטלטור בגני תקווה מציע פתרון יעיל לבעיה, הוא יכול באמצעות האבחון המדויק לקבוע את מקור הבעיה, ולהביא לסיום הסכסוך.

איתור נזילות חשוב לבצע גם כחלק ממערך הבדיקות של נכס שמעוניינים לרכוש (בדק בית), בעל מקצוע מסוגל לגלות נזילות כבר בשלב התחלתי. כך ניתן להימנע מהצפות, מנזקי רכוש, מבעיה המחייבת תיקון יקר יותר וגם למנוע חשבונות מים מנופחים, ואפשר לקבל החלטה צרכנית לגבי כדאיות רכישת הנכס או לדרוש מהקבלן לתקן את הבעיה כחלק מחובתו לתקן ליקויי בנייה.

שירותי אינסטלציה מתקדמים 24/7!