אינסטלטור בגת רימון

חברת "ניקוזים" מתמחה בעבודות אינסטלציה מורכבות וקלות כאחד, החברה הוקמה לפני למעלה משלושים שנה וברשותה כל הידע, הציוד והניסיון הנדרשים לעבודה איכותית ויעילה. כחברה מובילה בתחום האינסטלציה מציעה "ניקוזים" שירותי אינסטלטור 24 שעות בגת רימון, בפתח תקווה ובכל יישובי השרון והמרכז.

החברה מתמחה בעבודות אינסטלציה כגון שאיבת הצפות מדירות, חניונים, מפעלים, מבנים מסחריים ובתים פרטיים. כמו כן, החברה מתמחה בתיקון ניאגרות סמויות ורגילות, בתיקון והחלפת צנרת מים וקווי ביוב, בתיקון פיצוצי צנרת ונזילות, בהחלפת דודי שמש וחשמל ובתיקון מערכות סולאריות. התקשרו עכשיו למוקד השירות הזמין 24/7 ואינסטלטור מקצועי ואדיב בדרך אליכם!

למה לחכות? חייגו עכשיו:

שאיבת הצפות על ידי אינסטלטור בגת רימון והסביבה

מושב גת רימון השוכן בבקעת אונו, בסמוך לפתח תקווה, שייך למועצה אזורית דרום השרון. רוב התושבים במושב גרים בבתים צמודי קרקע, הם נהנים מאווירה כפרית ומקרבה לעיר ולאזורי קניות ובילויים. כאשר אחד מתושבי המושב סובל מהצפה בבית עליו להזמין אינסטלטור בגת רימון המתמחה בשאיבת הצפות באמצעות מכונה ייעודית או ביובית. יש להזמין אינסטלטור מיד עם גילוי ההצפה כדי למזער נזקים ולמנוע נזקי רכוש ותשתיות לדיירים בבית וגם לשכנים.
חשוב לציין כי הצפה בבית במושב גת רימון עשויה לגרום לנזקים בלתי הפיכים לרכוש ולתשתיות במבנה. הצפות עשויות לקרות מסיבות רבות ומגוונות כמו פיצוצי צנרת, סתימות קשות, בעיות איטום במבנה, שטפון כתוצאה מפגעי מזג אוויר, סופה, פגיעה בשוגג בקווי מים או ביוב עירוניים ועוד. אינסטלטור מגיע במהירות לבית הלקוח, מאבחן את הסיבה להצפה ומציע את הפתרון היעיל והמתאים ביותר.

שאיבת הצפות

עד להגעת האינסטלטור מומלץ לסגור את השיבר (ברז מים ראשי), לנתק את החשמל, להעלות ציוד יקר ערך לגובה ולהתרחק מהמקום. אין להזניח טיפול בהצפה אחרת מסתכנים בנזקים כבדים, בעלויות גבוהות ובמפגעים תברואתיים חמורים. המים עשויים לגרום להתפתחות עובש ופטריות בקירות ובתקרה, להפצת וירוסים ונגיפים מסוכנים לבריאות האדם ולמפגעי ריח.
את ההצפה יש לשאוב באמצעות מכונות שאיבה ייעודיות בעלות עוצמת שאיבה גבוהה, במקביל לפעולות השאיבה יש להתחיל בהליכי ייבוש כדי למזער נזקים ולהציל רכוש.

טיפול מהיר ויעיל בהצפה

אינסטלטור בגת רימון מגיע במהירות לבית הלקוח על מנת לפרוש את הציוד ולהתחיל בפעולות השאיבה של ההצפה. אין לנסות לטפל בבעיות הצפה לבד בגלל הסכנה הרבה, כמו כן רק באמצעות ציוד מקצועי וייעודי ניתן לטפל בבעיה ולסייע לדיירים לשוב לשגרת חייהם במהרה. 
יודגש כי את נזקי ההצפה רואים לרוב רק לאחר ייבוש המקום ושאיבת המים, כל הצפה גורמת לנזקים גלויים ונסתרים, המים מחלחלים במהירות, חודרים לתשתיות המבנה, לקירות, לחדרים תת קרקעיים ולמקומות נסתרים. מי ההצפה הם קרקע פורייה להתפתחות עובש, פטריות, טחב, בקטריות וזיהומים אחרים.

אם מגלים את ההצפה בסופי שבוע או בשעת לילה, יש להזמין מיד אינסטלטור 24 שעות בגת רימון. האינסטלטור ידריך אתכם כבר בשיחת הטלפון כיצד לפעול וממה להיזהר עד להגעתו. בהתאם לסוג ומאפייני ההצפה הוא יטפל בה בעזרת אנשי הצוות שלו ויבצע פעולות מקיפות ואפקטיביות לטיפול בהצפה כדי למזער ככל הניתן נזקים ולהציל את רכוש הדיירים.
שאיבת הצפות מחייבת ציוד מקצועי ומתקדם, האינסטלטור יגיע עם ביובית לשאיבת הצפות יחסית ויפרוש גם משאבות מים חזקות כדי לשאוב את המים והשפכים מבית הלקוח או מהחצר שלו, את המים ששואבים מזרימים לפתחי ביוב או למקום אחר כדי לייבש את האזור, יש לפעול במהירות ובבטחה, ולפעול בהתאם לכללי הבטיחות בעבודה.

להזמנת שאיבת הצפות בגת רימון וביישובים נוספים התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר וניצור אתכם קשר בהקדם.

שירותי אינסטלציה בגת רימון 24/7 כולל שבתות!