אינסטלטור בהוד השרון

חברת "ניקוזים" מתמחה בכל עבודות האינסטלציה בהוד השרון והסביבה. בין השאר החברה מציעה פתרונות מתקדמים לעבודות אינסטלציה כמו פתיחת סתימות באסלה או בכיור, תיקון מערכות סולריות ודודי שמש, החלפת צנרת מים וביוב, שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה.

אם אתם סובלים מסתימה קשה בכיור המטבח או בכיור בחדר הרחצה, התקשרו עכשיו ונשלח אליכם אינסטלטור בהוד השרון שיגיע תוך זמן קצר, השירות ניתן 24 שעות ביממה, כל השבוע, גם בשבתות ובחגים. כדאי לדעת כי חברת "ניקוזים" מציעה שירות בכל שכונות העיר כמו גני צבי, נווה נאמן, שיכון פועלים א' ו-ב', שרת ועוד. חשוב לדעת כי בכל עבודה מקבלים כתב אחריות, השירות מתבצע במהירות, ביעילות ובעזרת מכשור טכנולוגי חדיש ומתקדם.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור בהוד השרון לפתיחת כל סוגי הסתימות

אינסטלטור מקצועי בהוד השרון מתמחה בפתיחת כל סוגי הסתימות, לרבות סתימה באסלה, בכיור המטבח, במקלחון, בקווי הביוב, בכיור חדר הרחצה וכדומה. כדי לפתוח סתימה קשה בכיור לא ניתן להסתפק באמצעים רגילים כמו פומפה, ספירלה עם קפיץ מתכת, תכשירים כימיים לפתיחת סתימות או פיזור אבקת סודה לשתייה. יש לאבחן את מקור הבעיה על מנת להציע פתרון יעיל לאורך זמן.
פתיחת סתימות בכיור על ידי אינסטלטור מקצועי מתחילה בניקוז המים מהכיור באמצעות פתיחת הסיפון. חשוב להציב דלי גדול לאיסוף המים כדי להימנע מהם להתפזר לכל עבר. לעתים, הבעיה פשוטה וכל שיש לעשות הוא לנקות את הסיפון מתחת לכיור. יש לנקות היטב את הסיפון משאריות שיער, לכלוכים שונים, פסולת אורגנית ואבנית. לאחר ניקוי יסודי שוטפים את הסיפון ומחזירים אותו למקום. 
אם סובלים מסתימה קשה בכיור והסיפון נקי הבעיה נמצאת בצנרת הביוב. אינסטלטור מקצועי נעזר באמצעים טכנולוגיים חדישים על מנת לאתר את מיקום הנזילה, לרוב בעזרת החדרת סיב אופטי המאפשר לצלם את הצנרת מבפנים. במידה והבעיה אינה בצנרת הבית יש לאתר את מיקום הסתימה בצנרת הביוב הראשית של הבניין, לעתים הסתימה נגרמת כתוצאה מהשלכת מוצרי היגיינה באסלה ומבלאי טבעי, במקרים מסוימים הסתימה בקווי הביוב נגרמת בגלל שורשים במערכת.

לאחר אבחון הבעיה ומיקומה יציע אינסטלטור בהוד השרון מענה מקצועי יעיל ואיכותי לתיקון הסתימה הקשה, ישטוף את הצנרת בלחץ מים גבוה ויוודא כי הצנרת תקינה ואין בה סדקים או נזילות המחייבות תיקון מורכב יותר.

אינסטלטור בהוד השרון

שירות חירום לעבודות אינסטלציה בהוד השרון

במקרה בו סובלים מסתימה בכיור באמצע הלילה, בשבת או בחג, יש להזמין אינסטלטור 24 שעות בהוד השרון. חשוב לבדוק את זמינותו ולוודא כי הוא מומחה בשירותי פתיחת סתימות בכיור הביתי, בין אם הסתימה במטבח ובין אם הכיור נמצא בחדר הרחצה או בחדרי השירותים. אינסטלטור המציע שירותי חירום גובה תעריף גבוה יותר בהשוואה לעלויות התיקון ביום חול ובשעות העבודה הרגילות, לכן כדי להוזיל עלויות כדאי לערוך סקר שוק מהיר.

חשוב לציין כי פתיחת הסתימה בכיור באמצעים פשוטים כמו פומפה מאפשרת זרימה תקינה של השפכים לקווי הביוב, אך כאשר ישנה בעיה בצנרת כתוצאה מהצטברות אבנית, שומנים ופסולת בדפנות הצנרת, טיפול מקומי שכל אחד יכול לעשות בעצמו, מתאים רק לפתרון זמני והבעיה תחזור על עצמה שוב.

לכן, מומלץ להזמין אינסטלטור בהוד השרון המתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומעניק אחריות על העבודה, כך אם הבעיה חוזרת על עצמה במהרה ניתן לפנות אליו שוב והוא יפתור את הבעיה במיומנות על מנת לספק ללקוח שקט נפשי לאורך זמן ותיקון יסודי. במקרים בהם הצנרת ישנה וסובלים מסתימות רבות בכיור ובשאר הבית כדאי להתייעץ עם האינסטלטור לגבי פתרונות כמו החלפת הצנרת הישנה.

שירות איכותי ע"י אינסטלטור מקצועי 24/7!