אינסטלטור בכפר סבא

מחפשים אינסטלטור בכפר סבא המציע שירותי חירום לפתיחת סתימות בבית או בעסק? התקשרו עכשיו לחברת "ניקוזים" ואינסטלטור מוסמך ואדיב יגיע אליכם תוך זמן קצר כדי לתקן את הבעיה ולאפשר לכם לשוב לשגרת חייכם במהרה. 
צוות האינסטלטורים של חברת "ניקוזים" מתמחה בכל עבודות האינסטלציה, קלות ומורכבות כאחד. בין השאר החברה מציעה פתרונות מתקדמים ועבודה עם כתב אחריות לבעיות אינסטלציה כמו פתיחת סתימות באסלה בבית או בעסק, תיקון והחלפת אסלות, ניאגרות וניאגרות סמויות, עבודות בגובה לתיקון ולהחלפת צנרת, פתיחת סתימות בביוב בגלל שורשים ועוד. השירות ניתן בכל שכונות כפר סבא כמו שיכון ותיקים, יוספטל, סביוני הכפר, הדרים ובאזור התעשייה.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור בכפר סבא לפתיחת כל סוגי הסתימות בבית

סתימה באסלה נחשבת לבעיית אינסטלציה שכיחה, נגרמת מסיבות רבות ומגוונות, בעיקר כתוצאה מהשלכת מוצרי היגיינה בלתי מתכלים לאסלה כמו מגבונים, תחבושות היגייניות וטמפונים. כמו כן, סתימה באסלה בבית או בעסק עלולה להיגרם מסיבות כמו בלאי טבעי של האסלה והצנרת, הצטברות פסולת מוצקה, אבנית, שיער ושומנים, לעתים הבעיה נגרמת בגלל סתימה קשה בקווי הביוב של הדירה או של הבניין.

חשוב לדעת כי פתיחת סתימה באסלה אפשרית במגוון שיטות ואמצעים. אינסטלטור בכפר סבא מגיע לבית הלקוח ומאבחן את מקור הבעיה ומיקום הסתימה. במקרים רבים הסתימה קלה לפתיחה והאינסטלטור נעזר באמצעים כמו פומפה, סליל מתכת עם ראש ספירלה, משאבת לחץ ומכשיר לשטיפת הצנרת. במקרים של סתימות קשות האינסטלטור יציע פתרון יעיל כדי להימנע מסתימות חוזרות ונשנות באסלה וברחבי הבית.

בדירות הממוקמות מתחת לקרקע, בחניונים תת קרקעיים בהם יש שירותים ובמרתפים יש במערכת הביוב משאבות טבולות, כאשר מגלים סתימה באסלה הבעיה עשויה להיות במשאבה פגומה שהתקלקלה. האינסטלטור יוציא את המשאבה הטבולה על מנת לבדוק אותה, במידת האפשר יתקן את המשאבה, אחרת יש להחליפה בחדשה.

אינסטלטור בכפר סבא להחלפת צנרת ביוב

פתיחת סתימה קשה באסלה

במקרים של סתימות קשות בכל האסלות בבניין מומלץ לבצע צילום פנים צנרת באמצעות החדרת סיב אופטי על מנת לאבחן את מקור ומיקום הבעיה. בהתאם לתוצאות האבחון יציע האינסטלטור טיפול מקצועי כדי שהשפכים יוכלו לזרום בחופשיות וללא הפרעה לקווי הביוב הראשיים. הסתימה עשויה לקרות בגלל הצטברות פסולת וחומרים בלתי מתכלים, שיפועים הפוכים, הצטברות אבנית ופסולת בצינור המחובר מאחורי האסלה ועוד.

ישנם מקרים בהם הבעיה היא בקווי הביוב התת קרקעיים של הבית או הבניין, לדוגמה כאשר שורשים גדלים במערכת הביוב. במקרים אלה יש לבצע שטיפה בלחץ מים גבוה של קווי הביוב כדי לשחרר את הסתימה בכל האסלות והצנרת של הבית. סתימות קשות ניתן לפתוח בעזרת קפיץ חשמלי ואמצעים אחרים, לעתים יש לבצע את העבודה באמצעות ביובית כדי לשטוף את הצנרת בלחץ מים גבוה עד לשחרור הסתימה.

אם האסלה בבית ישנה כדאי להחליף אותה בדגם חדש ואיכותי, אינסטלטור יוכל להמליץ על אסלות טובות של מותגים מובילים, הוא יחבר את האסלה במקצועיות ויבדוק האם צריך וכדאי להחליף גם את הצינור המחבר בין האסלה למערכת הביוב של הבניין.

תיקון סתימה קשה באסלה בלילה או בשבת

סתימה באסלה מפריעה לשגרת החיים של הדיירים, מעבר לכך סובלים ממפגע תברואתי המלווה בריח רע. יש לתקן את הסתימה במהירות ובמקצועיות אחרת מסתכנים בהצפה בבית ובמחלות. כדי לתקן סתימה באסלה בשבת, בחג או באמצע הלילה יש להזמין אינסטלטור 24 שעות בכפר סבא. יש לוודא מהי זמינותו של האינסטלטור ולבדוק האם הוא מתמחה בפתיחת סתימות והאם יש ברשותו את כל הכלים לתיקון הבעיה.

שירות מקצועי בכפר-סבא 24 שעות ביממה!​