אינסטלטור בקרית אונו

חברת "ניקוזים" מתמחה בשירותי פתיחת סתימות בקרית אונו והסביבה. החברה מתמחה בין השאר בשאיבת הצפות, איתור נזילות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, תיקון והתקנת אסלות, ניאגרות סמויות וכלים סניטריים נוספים.
השירות ניתן 24/7, בכל שכונות העיר גם בשבתות ובחגים. כדאי לדעת כי אינסטלטור בקריית אונו מציע שירותי חירום מסביב לשעון, ומתמחה בפתיחת כל סוגי הסתימות, גם המורכבות ביותר. 
אם אתם סובלים מסתימה קשה בכיור המטבח, באסלה או בקווי הביוב בחצר, התקשרו עכשיו ונגיע אליכם בהקדם על מנת שתוכלו לשוב לשגרת חייכם.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור בקריית אונו לפתיחת סתימות קשות

חשוב לתקן סתימות במהירות ואין להזניח את הבעיה אחרת מסתכנים במפגעים תברואתיים חמורים העלולים לסכן את בריאות האדם וחיות המחמד. כמו כן, הסתימה עלולה לגרום להצפה בנכס ולנזקי רכוש ותשתיות. כדי לפתוח סתימה יש להזמין אינסטלטור מומחה המציע שיטות אבחון וטיפול מתקדמות. יש סתימות שקל לפתוח בעזרת פומפה, מים רותחים, תכשירים ייעודיים שניתן לרכוש בחנויות כלי בית ועבודה וברשתות השיווק, אבקת סודה לשתייה ועוד.

עם זאת, כאשר סובלים מסתימות קשות או מסתימה חוזרת ונשנית אין מנוס אלא להזמין אינסטלטור מקצועי ואמין. תפקידו לאבחן את הבעיה במקצועיות ולהציע פתרונות אפשריים לפתרון הבעיה לאורך זמן. אחת השיטות היעילות לפתיחת הסתימה הקשה היא בעזרת שטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה, פתרונות נוספים אפשריים הם באמצעות מוטות אוקולון, תוף קפיץ ידני המתאים לסתימות פשוטות יחסית בבית, משאבת לחץ ובמידת הצורך יש לבצע את פתיחת הסתימה בעזרת ביובית.

אינסטלטור בקריית אונו

אינסטלטור בקריית אונו עם אחריות

מומלץ להזמין אינסטלטור בקרית אונו מקצועי ואמין המציע פתיחת סתימות באמצעים מתקדמים כמו שטיפה בלחץ מים גבוה, פתרון זה מבטיח ללקוח שקט נפשי וטיפול יעיל בבעיה. בעזרת פתרונות פשוטים ניתן לפתוח סתימות קלות יחסית, אך סתימה קשה מחייבת טיפול יסודי בבעיה כדי לא לסבול ממנה שוב. אם שורשים חדרו לקווי הביוב התת קרקעיים יש שתי שיטות יעילות, שטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה או החדרת רובוט עם ראש מיוחד לריסוק השורשים, ולאחר מכן יש לשטוף את הצנרת על מנת לאפשר לשפכים לזרום ללא הפרעה.
סתימות בצנרת האינסטלציה עלולות להיגרם ממגוון סיבות כמו השלכת מוצרי היגיינה לאסלה (תחבושות, טמפונים, מגבונים), מוצרי היגיינה אינם מתכלים בקלות ועם הזמן נוצרת סתימה קשה. כמו כן, הסתימה עלולה להיגרם כתוצאה מהצטברות אבנית, שומנים, חומרים אורגניים ופסולת מוצקה. ככל שהזמן חולף קוטר הצינור מצטמצם בגלל המפגעים, והשפכים מתקשים לזרום לקווי הביוב העירוניים, עד לכדי סתימה קשה ולעתים גם הצפה, לכן יש להזמין אינסטלטור לטיפול בבעיה.

שירות לועדי בתים בקריית אונו

כאשר הסתימה שיש לפתוח נמצאת באחריות ועד הבית, בכפוף לתקנון, אחריות הוועד להזמין אינסטלטור בקריית אונו על מנת לפתור את הבעיה. כל עוד הסתימה חלה במערכת האינסטלציה הביתית, אחריותו של כל דייר להזמין אינסטלטור ולשלם לו באופן פרטי. כאשר הסתימה היא בקווי הביוב הראשיים של הבניין, מחובתו של ועד הבית לטפל בבעיה. עלות התיקון עשויה להיות גבוהה, לכן לעתים כל הדיירים נדרשים לשאת בעלות התיקון, מעבר לתשלומי הוועד הרגילים.

סתימה בצינור ביוב ראשי כתוצאה מחדירת שורשים, תזוזת קרקע, שבר בצינור, הצטברות פסולת בנייה וחומרים בלתי מתכלים ומסיבות נוספות, מחייבת טיפול מהיר אחרת עלולים לסבול מהצפה קשה ומבעיה תברואתית חריפה. במידת הצורך יש להזמין אינסטלטור 24 שעות ואין להזניח את הטיפול בבעיה אחרת מסתכנים בנזקי רכוש ותשתיות כבדים, במפגע תברואתי חמור ומפגיעה באיכות חיי הדיירים והשכנים.

שירות 24 שעות ביממה בקרית אונו!