אינסטלטור בראשון לציון

מחפשים אינסטלטור בראשון לציון המתמחה בעבודות אנסטלציה 24 שעות ביממה? התקשרו עוד היום לחברת "ניקוזים", החברה הוקמה לפני למעלה מ-30 שנה ומתמחה בכל עבודות האינסטלציה ובמתן פתרונות מתקדמים גם לבעיות שאינסטלטורים אחרים לא הצליחו לתקן.

צוות האינסטלטורים של חברת "ניקוזים" מספק פתרונות איכותיים ומקצועיים לכל בעיות האינסטלציה, בין השאר פתיחת כל סוגי הסתימות, עבודות גובה לתיקון ולהחלפת צנרת חיצונית ישנה, תיקון פיצוצי צנרת ונזילות, תיקון מערכות סולאריות  ותיקון ודודי שמש. השירות ניתן בכל שכונות ראשון לציון, ביניהן: כצנלסון, נאות שקמה, קריית ראשון ורמז.

אינסטלטור בראשון לציון

אינסטלטור בראשון לציון לתיקון סתימות קשות בקווי הביוב

סתימות בביוב עשויות להיגרם מסיבות רבות ומגוונות, בין השאר כתוצאה מחדירת שורשים של עצים ושיחים לצנרת. השורשים גדלים במהירות וללא כל הפרעה בקווי הביוב, שם הם מוזנים בחומרים אורגניים, השורשים חודרים מבעד לסדקים קטנים ועם הזמן השפכים אינם מסוגלים לזרום בחופשיות לקווי הביוב העירוניים, כתוצאה מכך נגרמת סתימה קשה ולרוב סובלים מהצפה בחצר, בבית או בדירות בבניין המגורים המשותף.

כמו כן, סתימות בקווי הביוב נגרמות כתוצאה מפסולת בנייה שהצטברה במהלך בניית המבנה ובעקבות שיפוצים בדירות, כתוצאה מהשלכת מוצרי היגיינה לאסלות, בין היתר תחבושות ומגבונים בלתי מתכלים, ומבלאי טבעי שנוצר עם השנים. בדפנות קווי הביוב מצטברים שומנים, חומרים אורגנים ולכלוכים שונים, יחד עם השורשים בצנרת השפכים מתקשים לזרום עד לכדי סתימה קשה המחייבת שירות מקצועי על ידי אינסטלטור בראשון לציון מיומן ובעזרת שיטות עבודה יעילות.

כיצד פותחים סתימות שורשים בקווי הביוב?

כדי לפתוח סתימות שורשים בקווי הביוב יש לאתר אינסטלטור בראשון לציון המנוסה בעבודה מורכבת זו. ישנם מספר אמצעים פתיחת הסתימה הקשה, לפני תחילת העבודה האינסטלטור מבצע צילום פנים צנרת על מנת לאבחן את מקור הבעיה ואת מיקומה המדויק. כך ניתן לחסוך חפירות וקידוחים מיותרים בקרקע וליהנות מפתרון מדויק ואיכותי המבטיח שקט לתקופה ארוכה.

חשוב לציין כי פתיחת סתימות שורשים בביוב אינה משימה פשוטה, לא ניתן להסתפק בשיטות רגילות לפתיחת סתימות כמו ספירלה או תכשירים כימיים. למעשה, יש שלוש שיטות יעילות לפתיחת הסתימה בגלל השורשים בקווי הביוב:

רובוט לחיתוך וריסוק שורשים – אינסטלטור מחדיר רובוט ייעודי ובראשו ספירלה חשמלית חזקה לחיתוך ולריסוק השורשים בצנרת. האינסטלטור שולט ברובוט בעזרת שלט רחוק, בראש הרובוט מצלמה כך שניתן לצפות בפנים הצנרת כדי לעבוד ביעילות ולטפל במקצועיות בבעיה.
שטיפת צנרת בלחץ מים גבוה – שטיפת צנרת בלחץ מים גבוה באמצעות ביובית או משאבת מים ניידת. האינסטלטור מחדיר צינור מים ובראשו דיזה להגברת לחץ המים, כך ניתן לרסק את השורשים ולשטוף אותם הלאה לקווי הביוב העירוניים.
מוטות ביוב – שיטה נוספת המאפשרת לנקות את צנרת הביוב משורשים באמצעות החדרת מוטות מיוחדים ובראשם ספירלה לחיתוך השורשים. ניתן לחבר מוטות אוקולון זה לזה כדי להגיע למרחק של עד 15 מ', לכן שיטה זו מתאימה רק לפתיחת סתימה במרחק יחסית קצר מפתח הניקוז.

אינסטלטור 24 שעות בראשון לציון

סתימת שורשים בקווי הביוב עלולה לגרום למפגע תברואתי חמור ולהצפה מהירה של השטח, לכן יש להזמין אינסטלטור 24 שעות בראשון לציון כדי לטפל בבעיה במהירות. סתימה כתוצאה מצמיחת שורשים בביוב נחשבת לבעיה מורכבת המחייבת פתרונות מקצועיים ברמה גבוהה. לא ניתן להסתפק באמצעים רגילים לפתיחת הסתימה מאחר והבעיה תחזור על עצמה תוך זמן קצר והלקוח יאלץ לשלם שוב ושוב לאינסטלטור תמורת עבודה לא אפקטיבית.

לאחר פתיחת הסתימה אינסטלטור בראשון לציון מבצע צילום פנים צנרת כדי לאתר סדקים שנוצרו בגלל השורשים, כך מונעים את חדירתם בשנית, במידת הצורך מומלץ לעקור עצים הידועים כבעייתיים כמו פיקוסים שגורמים לבעיה. יש כיום שיטות חדשות כמו בלון מיוחד עם שרפים על מנת לתקן את הצנרת מבפנים, ללא צורך בחפירות.

זמינים גם לשירותי חירום בלילות 24/7