אינסטלטור בשבת בפתח תקווה

חברת "ניקוזים" הוקמה לפני למעלה מ-30 שנה ומתמחה בכל עבודות האינסטלציה, הקלות והמורכבות. כחברה מובילה בתחום עבודות האינסטלציה אנו מספקים פתרונות מתקדמים ושירות מנצח ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, בין השאר אנו מציעים שירותי חירום מסביב לשעון בפתח תקווה ובאזור המרכז, 24 שעות ביממה, גם בשבת ובחג.
אנו מתמחים בין השאר בעבודות אינסטלציה כגון תיקון והחלפת צנרת מים וביוב, עבודות בגובה לניקוי מרזבים ולתיקון פיצוצי צנרת, איתור ותיקון נזילות, תיקון והתקנת ברזים וניאגרות סמויות, תיקון ותחזוקת מערכות סולאריות לחימום מים ועוד.

שירות בשבת בפתח תקווה

אנו חשופים לבעיות אינסטלציה בבית, בבניין המגורים ובעסק, בכל רגע ובכל יום. כל עוד מערכות האינסטלציה פועלות כראוי אנו לא מודעים לנחיצותן ומתעלמים לרוב מקיומן. כאשר לפתע מגלים סתימה קשה בניאגרה או בכיור, מגלים הצפה בבית כתוצאה מפיצוצי צנרת, אם אין לנו מים חמים להתקלח, אז אנו זקוקים לשירותיו של אינסטלטור חירום הנותן מענה 24 שעות בפתח תקווה או בכל מקום אחר בו אנו גרים.

לעתים נדמה כי הבעיות בבית קורות דווקא בשבתות ובחגים, לכן חשוב לשמור בצד מספר טלפון של אינסטלטור בשבת בפתח תקווה המציע זמינות גבוהה, עבודה איכותית עם כתב אחריות ושירות אדיב המלווה ביחס אישי וחם.

חשוב לציין כי לא כל אינסטלטור מציע שירות גם בשבת ובחג, לכן יש לחפש שרברב זמין המציע שירותי חירום מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, גם בשישי בלילה וגם בבוקר ובמוצאי שבת.

אינסטלטור בשבת בפתח תקווה

פתרון מקצועי ויעיל גם בשבת

כאשר סובלים מהצפה בבית כתוצאה מפיצוץ בצנרת הביתית, בעקבות חדירת מי גשמים או בגלל בעיות איטום בגג או בקירות החיצוניים, אין לדחות את הטיפול בבעיה ויש להזמין מיד אינסטלטור מקצועי ואמין. אם סובלים במהלך סוף השבוע מהצפה, סתימה קשה או מבעיה דחופה אחרת בתשתיות האינסטלציה, יש לאתר ולהזמין אינסטלטור 24 שעות בפתח תקווה, יודגש כי המים עשויים לגרום לנזקים בלתי הפיכים לתשתיות המבנה ולרכוש של הדיירים או לרכוש צד שלישי. כדי לפתור את הבעיה יש לטפל בה במיומנות ובמקצועיות, ללא שהות.

אמנם, ברוב המקרים התעריף של אינסטלטור בשבת בפתח תקווה יקר יותר בהשוואה למחירים הנהוגים בשעות הפעילות בימות חול. עם זאת, ישנן בעיות המחייבות טיפול מהיר ואפקטיבי כדי למזער סיכונים ולעצור בזמן את התפשטות הבעיה והנזקים. כמו כן, אף אדם לא מעוניין לסבול ממפגעי ריח בבית כתוצאה מסתימה קשה בניאגרה, מעבר לכך יש לשמור על היגיינה ולא ניתן להשתמש בכל רגע בשירותים של השכנים או ללכת להורים.

יש בעיות אינסטלציה שניתן לדחות את הטיפול בהן ליום חול כדי לחסוך עלויות, לדוגמה תחזוקה של מערכת סולארית לחימום מים או התקנת פתרון להגברת לחץ מים. עם זאת בכל בעיה שמגלים בנכס, גם אם מגלים את הבעיה באמצע הלילה, יש להזמין אינסטלטור הנותן שירות 24 שעות כדי לאבחן את הבעיה, ובמידת הצורך לבצע טיפול מנע מהיר כדי שהבעיה לא תחריף, ובבוקר למחרת לסיים את העבודה, או עוד באותו יום.

אינסטלטור בשבת בפתח תקווה במחיר הוגן

בכל בעיה במערכות ובתשתיות האינסטלציה בבית, במשרד או בבניין, יש להזמין אינסטלטור המציע שירותי חירום יעילים 24 שעות במחירים הוגנים. מערכות האינסטלציה משרתות אותנו נאמנה רוב הזמן, אך כמו כל מכשיר או מוצר הן עשויות לסבול מתקלות, לעתים כתוצאה מבלאי ולפעמים בגלל שימוש לא נכון, לדוגמה השלכת מגבונים ומוצרי היגיינה בלתי מתכלים לביוב. כדי לקבל מענה מקצועי ויעיל במחיר משתלם, חשוב להזמין אינסטלטור מקצועי ואמין המתחייב לשירות ברמה גבוהה, לעבודה עם אחריות ולמחירים אטרקטיביים, גם בשבת.