הגברת לחץ מים

סובלים מלחץ מים חלש בברזים ובמקלחת? ובכן, אינכם צריכים לסבול עוד מאחר ויש פתרונות יעילים שיבטיחו לכם זרם מים חזק ושוטף. כדאי לדעת כי בעיית לחץ מים נמוך בברזי הבית או העסק נחשבת לתופעה מוכרת. הבעיה פוגעת באיכות החיים ולרוב היא נפוצה בדירות הממוקמות בקומות העליונות של בתים משותפים.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

פתרונות להגברת לחץ מים

במידה והבעיה נקודתית וקיימת רק בברז אחד בדירה, יציע האינסטלטור לבדוק את הפילטר ובמידת הצורך להחליפו. בנוסף ייתכן כי קיימת בעיה במנגנון הברז או שמא צינור המים המחובר לברז סתום. אם מקטע הצינור סתום אפשר לשטוף אותו בלחץ מים גבוה או להחליפו בחדש.

אם סובלים מזרם מים נמוך רק בברזים החמים כנראה שקיימת בעיה בצינור המוביל מים חמים מהדוד, כמו למשל נזילה בצינור או בעיה אחרת בדוד. בעל מקצוע יאבחן במהירות את הבעיה ויטפל בה במיומנות.

הגברת לחץ מים בדירות בבנייני מגורים אפשרית גם באמצעות התקנת משאבה ייעודית. אם הבעיה קיימת אצל כל הדיירים בקומות העליונות של הבניין נהוג להתאגד יחד על מנת להתקין משאבה חזקה שתגביר את הזרימה בכל הדירות, לחלופין ניתן להתקין משאבת מים ביתית בהתאמה ללחץ המים הרצוי והנכון לדירה.

הגברת לחץ מים

הסיבות ללחץ מים נמוך בנכס

בדירות רבות סובלים הדיירים מלחץ מים נמוך, כאשר פותחים את ברז המים בכיור זוכים לזרזיף עלוב שאינו מאפשר לשטוף את הפנים או לצחצח שיניים כראוי, גם במקלחת לחץ המים הנמוך אינו מאפשר להתקלח בהנאה, וכל שטיפת כלים בכיור המטבח הופכת לסיוט.
לכן, חשוב לדעת כי יש מספר פתרונות יעילים לפתרון הבעיה, מומלץ להזמין בעל מקצוע לאבחון התופעה ולפתרון יעיל לאורך זמן של הבעיה. ברוב המקרים הבעיה קיימת בדירות הממוקמות בקומות העליונות של בניין מגורים משותף ובמגדלי מגורים ומשרדים ישנים יחסית, עם זאת בבנייני מגורים חדשים מצאו לבעיה פתרון באמצעות התקנת משאבות מיוחדות שמגבירות את הזרימה.

לחץ מים נמוך עשוי להיגרם גם כתוצאה מהתיישנות ומבלאי צנרת המים, בבתים רבים קיימת צנרת מים ממתכת המחלידה עם הזמן, ובדפנות הצנרת מצטברת אבנית הגורמת לירידה משמעותית באיכות זרימת המים. כמו כן, צנרת ישנה אינה מסוגלת לעמוד בלחצי המים הנהוגים כיום, לכן במקרים מסוימים יש להחליף את הצנרת הישנה על מנת ליהנות מזרם מים איכותי וממקלחת ראויה.
לעתים הבעיה נגרמת בגלל שיבר מרכזי שאינו פתוח עד הסוף, לכן לפני שמזמינים אינסטלטור כדאי לוודא כי ברז המים הראשי פתוח עד הסוף. כמו כן, אם קיימ בעיה רק בברז אחד אך בשאר הברזים בבית ניכר שהכל תקין, כנראה שהבעיה היא נקודתית בלבד ועשויה לקרות בגלל סנן (פילטר) סתום בראש הברז, בעיה במנגנון הברז או סתימה בצינור המוביל מים לברז הספציפי.

עבודה עם אחריות

כדי להזמין שירות הגברת לחץ מים מומלץ לערוך סקר שוק מהיר ולקבל המלצות על חברה או על בעל מקצוע מומחה ואמין לעבודות אינסטלציה. חשוב לבחור בחברה מובילה המציעה עבודה עם אחריות ופתרונות יעילים ומוכחים לפתרון הבעיה.

אם גם אתם סובלים מהבעיה בדירה או בעסק התקשרו עכשיו לחברת 'ניקוזים'! המציעה שירות בכל אזור המרכז והשרון, כמו כן החברה מתמחה בכל תחומי האינסטלציה החל מעבודות בגובה, תיקון והתקנת ניאגרות סמויות או רגילות, פתיחת סתימות ועוד. אנו מציעים זמינות מסביב לשעון, 24/7, גם בסופי שבוע ובחגים.

שירות ע"י צוות אינסטלטורים מקצועיים 24/7!