החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות

מחפשים אינסטלטור בפתח תקווה והסביבה לתיקון או החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות וחפירות מיותרות? התקשרו עכשיו לחברת "ניקוזים" המתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומציעה פתרונות מתקדמים ועבודה עם אחריות במחירים משתלמים בעיר וברחבי אזור המרכז והשרון כולל שעות הלילה.

החברה הוקמה לפני למעלה מ-30 שנה ומציעה ניסיון רב ושירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. חברת "ניקוזים" מתמחה בעבודות אינסטלציה כגון החלפת צנרת ללא שבירת רצפות, תיקון פיצוצי צנרת, תיקון והחלפת דודי שמש וחשמל, איתור נזילות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, תיקון מערכות סולאריות ועוד. החברה מציעה שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, גם בשבתות ובחגים.

אינסטלטור בחולון והסביבה לתיקון והחלפת צנרת ללא הרס

במבנים בהם הצנרת ישנה או בלויה יש להחליפה בחדשה, אלא אם ניתן לתקן אותה בשיטות חדשניות ומתקדמות. צנרת ישנה בבניין שגילו מעל 15 שנה עשויה לרוב ממתכת, הצנרת ממתכת מחלידה עם הזמן, נוצרים בה סדקים והיא נוטה לצבור אבנית, פסולת ושומנים הגורמים לסתימות קשות.

אינסטלטור בחולון מגיע לבית הלקוח במהירות האפשרית כדי לאבחן את הצנרת ולהציע את הפתרון המתאים והיעיל ביותר. מאחר ורוב הלקוחות חוששים מתיקונים מורכבים בצנרת הביתית בגלל העלות הגבוהה והפיכת הבית לאתר בנייה, כדאי לדעת כי ישנן שיטות עבודה מתקדמות המאפשרות לאינסטלטור לבצע את עבודתו ללא צורך בהרמת ושבירת מרצפות ואריחי חיפוי.
בשלב הראשון האינסטלטור מבצע צילום פנים צנרת, לרשותו אמצעים חדשניים כמו סיב אופטי אותו מחדירים לצנרת כדי לצפות בה ולאבחן את מצבה. אם הצנרת ישנה וסדוקה יציע האינסטלטור להחליף את הצנרת, ניתן להחליף מקטעים פגומים, עם זאת כיום יש שיטות חדשות לתיקון הצנרת ללא צורך בהחלפתה.

החלפת צנרת בבית
החלפת צנרת

תיקון פנים צנרת ללא חפירות ושבירת מרצפות

ענף האינסטלציה הולך ומתקדם, שיטות חדשות ועדכניות ואמצעים טכנולוגיים חדישים, כל אלו ועוד מאפשרים לאינסטלטורים להציע תיקונים מתקדמים, איכותיים, יעילים ומשתלמים יותר. אם בעבר כל החלפת צנרת בבית או בחצר חייבה את האינסטלטור לחפור כדי לגלות את הצנרת הקיימת ועל מנת להחליפה, כיום יכול אינסטלטור בפתח תקווה והסביבה להציע שיטה יעילה יותר לתיקון פנים צנרת בלי לשבור מרצפות ובלי להרוס את הגינה.

החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות אפשרית באמצעות החדרת שרוול מבד ייחודי ועמיד בעזרת תוף היפוך מיוחד. לפני החדרת שרוול הבד לצנרת מספיגים אותו בדבקים ושרפים מתקשחים. ראוי לציין כי לפני החדרת השרוול מבצעים צילום פנים צנרת בעזרת החדרת סיב אופטי כדי לגלות את המיקום הבעייתי והמקטע שיש להחליף. למעשה, במקום לשבור מרצפות כדי לגלות את הצנרת ולהחליפה בחדשה מחדשים בשיטה המתקדמת את הצנרת הקיימת, לאחר ייבוש השרוול זוכים לצנרת תקינה ועמידה המחזיקה מעמד שנים רבות ללא כל בעיה.

תיקון נקודתי של הצנרת

תיקון הצנרת הישנה בעזרת החדרת שרוול בד ספוג בדבקים מאפשר לבצע תיקון נקודתי ללא הרס, ללא חפירות וללא שבירת מרצפות. שיטה זו הומצאה באנגליה לפני למעלה מ-30 שנה, בשנים האחרונות החלו אינסטלטורים רבים לאמץ את השיטה היעילה והחסכונית. תיקון הצנרת בשיטה זו מונע מהלקוח סבל רב מאחר ואין צורך להפוך את הבית לאתר בנייה, התיקון מבוצע במהירות גבוהה, והלקוח חוסך גם עלויות רבות.

לשיטה זו יתרונות נוספים מאחר והיא ידידותית יותר לסביבה, אין צורך לשבור מרצפות ולהשליך פסולת בנייה, לאחר השלמת המלאכה ממתינים לייבוש מוחלט של הדבקים ומבצעים בדיקה כדי לוודא כי אין נזילות וכי הצנרת בטוחה לשימוש.
חברת "ניקוזים" מתמחה בעבודות אינסטלציה קלות ומורכבות, בין השאר החברה מציעה החלפת צנרת ללא הרס. התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר למידע נוסף, נשמח לסייע גם לכם, אנו מתחייבים לעבודה עם אחריות ולמחיר אטרקטיבי.