לחץ מים נמוך

אחת התקלות הנפוצות בתחום האינסטלציה היא לחץ מים נמוך בכל הבית, במקלחת, באמבטיה או באחד הברזים. אם גם אתם סובלים מטפטוף מים ומזרם חלש במקלחת או אינכם יכולים להדיח כלים בצורה נורמלית, באפשרותכם להזמין אינסטלטור בפתח תקווה, תל אביב או בכל יישוב אחר באזור המרכז כדי לתקן את הבעיה בעלות שווה לכל כיס.

חברת "ניקוזים" הוקמה לפני למעלה מ-40 שנה ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום האינסטלציה באזור המרכז, גוש דן והשרון. לחברה צוות אינסטלטורים מקצועי ומוסמך המתמחה בכל עבודות האינסטלציה, לרבות תיקון מערכות סולאריות, תיקון פיצוצי צנרת בשיטות חדשניות ויעילות, איתור נזילות ללא חפירות והרס, פתיחת כל סוגי הסתימות, עבודות בגובה ועוד. בנוסף, החברה מציעה שירותי חירום 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כולל שבתות וחגים.

לחץ מים נמוך רק במים החמים וסתימות בצנרת הביתית

אינסטלטור בתל אביב ובכל אזור המרכז בודק האם לחץ המים אינו תקין רק בדירה שלכם או שמא הבעיה קיימת אצל כל השכנים. לעתים ניתן לפנות לרשות המקומית כדי להגביר את הלחץ בכל השכונה. ברוב המקרים הלחץ הנמוך מעיד על בעיה בצנרת, הבעיה שכיחה במבנים ישנים עם צנרת ברזל המחלידה עם הזמן וגורמת לירידה בלחץ המים בכל המבנה.

יש מקרים בהם ניתן לשטוף את הצנרת הביתית כדי לנקות אותה מאבנית, שומנים ולכלוכים שהצטברו עם הזמן. אם הבעיה קיימה רק במים חמים המגיעים מבוילר או מדוד חשמלי, אפשר לשטוף את הצנרת או להחליפה בחדשה.

לחץ מים נמוך

אינסטלטור לתיקון בעיות לחץ מים נמוך

בעיות לחץ מים בדירה או בבית פרטי גורמות לפגיעה משמעותית באיכות החיים, עם זאת רבים אינם יודעים כי ניתן לפתור את הבעיה ללא הוצאה כספית גבוהה. לעתים, הבעיה נגרמת בגלל ברז מים ראשי (שיבר) סגור חלקית, יש מקרים בהם אחד השכנים או אנשי מקצוע מטעמם סגרו בטעות את השיבר שלכם ולא טרחו לפתוח אותו בחזרה עד הסוף.

כמו כן, יתכן והפילטר המותקן על צינור המים הראשי המוביל לדירה שלכם נסתם, וכל שעליכם לעשות הוא לנקות את הפילטר. ישנם סננים המחייבים ניקוי אחת לשבועיים, יש לסגור את ברז המים הראשי ולנקות את הפילטר כדי ליהנות שוב מלחץ מים תקין בכל הברזים. אחת לשנתיים מומלץ להחליף את הפילטרים, רצוי באמצעות איש מקצועי מנוסה.

במקרים בהם סובלים מלחץ מים נמוך רק בברז אחד בדירה כנראה שהבעיה היא נקודתית. רגע לפני שאתם ממהרים להזמין אינסטלטור, כדאי לפרק בזהירות את ראש הברז ולבדוק כי הסנן נקי. חשוב לזכור כי המים בישראל קשים, כלומר הם מכילים אבנית בריכוז גבוה, האבנית מצטברת בסנן ועלולה לגרום לסתימה ולהפחתת לחץ המים בברז. אם הבעיה אינה בסנן יש להזמין אינסטלטור מנוסה ואמין, השרברב יאתר את הסיבה שגורמת לבעיית לחץ מים בברז, ראשית הוא יבדוק האם ברז המים הנמצא מתחת לכיור פתוח עד הסוף, הוא ינקה את הסנן ובמידה והבעיה אינה בברז עצמו, הוא יבדוק האם יש סתימה חלקית בצינור ויציע פתרון לבעיה.

משאבה להגברת לחץ מים

בעיית לחץ מים נמוך נפוצה בעיקר בקרב דיירים בקומות העליונות, הפתרון לבעיה הוא התקנת משאבה ייעודית להגברת לחץ מים. אפשר להתקין משאבה לכל דיירי הקומה, לכל הבניין או רק לדירה הפרטית של הלקוח, העלויות משתנות בהתאם לסוג, דגם והספק המשאבה, חשוב לרכוש משאבת מים באיכות גבוהה שאינה מרעישה. את העבודה יש לבצע רק על ידי אינסטלטור מוסמך, מקצועי ומנוסה, חשוב לקבל אחריות בכתב על העבודה ועל המשאבה.