תיקון ברזים

סובלים מנזילה בברזי הבית או מהניאגרה? האם ברז המים במטבח דולף ואתם חוששים מהצפה? כדי לתקן ניאגרות וברזים חשוב להזמין אינסטלטור מקצועי ואמין מחברת "ניקוזים". החברה הוותיקה מתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומציעה פתרונות מתקדמים ואיכותיים, ועבודה יעילה ומהירה, גם בבעיות שאינסטלטורים אחרים לא הצליחו לפתור.

צוות חברת "ניקוזים" מונה אינסטלטורים מנוסים ויעילים, בין השאר החברה מציעה תיקון ברזים וניאגרות בבית הלקוח, השירות ניתן ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. כחברה מובילה בתחום האינסטלציה מציעה החברה מוקד שירות זמין מסביב לשעון ושירותי חירום 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, לרבות שבתות וחגים. החברה מתמחה בתיקון מערכות סולאריות לחימום מים, בתיקון פיצוצי צנרת, גם בגובה, בפתיחת סתימות בקווי מים וביוב, בשאיבת הצפות, באיתור נזילות ללא חפירות מיותרות והרס תשתיות ובכל עבודות האינסטלציה הקלות והמורכבות.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

תיקון ברזים וניאגרות - עבודה עם אחריות

ניאגרות וברזים עשויים להתקלקל כתוצאה מבלאי טבעי, שימוש יתר, גומיות שהתייבשו, הצטברות אבנית ולכלוכים הנישאים במים ועוד. אין צורך להחליף בכל פעם מחדש את הניאגרה או הברז מאחר ואינסטלטור מקצועי ומיומן מסוגל לתקן במקרים רבים את הבעיה, לעתים תוך החלפת חלקים במכלול הניאגרה או הברז.

ישנם מקרים בהם האינסטלטור יקבע כי התיקון אינו אפשרי ויש להחליף את הברז הישן והפגום או את הניאגרה הישנה. עם זאת, לאחר אבחון הבעיה יציע האינסטלטור פתרונות אפשריים, הלקוח יכול להחליט האם לתקן את הניאגרה או הברז או להחליף אותם. 

תיקון ברזים


חשוב להדגיש כי תיקון ברזים וניאגרות מחייב ניסיון מקצועי עשיר, ידע רב והכרות עם מבחר דגמים של ניאגרות גלויות וסמויות, והכרות עם ברזים של כל היצרנים. ישנם בשוק דגמים רבים של ניאגרות, המותגים הנחשבים לאיכותיים ומומלצים הם גרואה (GROHE), פלסאון (PLASSON), גיבריט (GEBERIT), ולסיר(VALSIR) , חרסה (HARSA), שוואב (SCHWAB). כאשר האינסטלטור מאבחן ניאגרה ישנה ופגומה הוא ינסה לתקן את הבעיה בהתאם לדרישת הלקוח, אך במקרים מסוימים הוא ימליץ על החלפת הפריט בדגם איכותי, כך הלקוח זוכה גם לתיקון הבעיה וגם לניאגרה חדשה עם אחריות ארוכה.

מדוע ניאגרות וברזים מתקלקלים?

ניאגרה סמויה או גלויה נמצאת בשימוש תכוף בבית, בעסק ובכל מקום אחר. כתוצאה מבלאי טבעי ומשימוש תכוף ולא זהיר מכלולי הניאגרה סובלים משחיקה גבוהה. יש לזכור כי הפעלת לחץ על הניאגרה עשויה לגרום לה לזוז ממקומה, כתוצאה מכך היא אינה פועלת היטב ועשויים לסבול גם מנזילות. גם הריכוז הגבוה של אבנית במים בישראל אינו תורם לתקינות הניאגרות, עם הזמן האבנית גורמת למכלולי הניאגרה לא לפעול כראוי, יש מקרים בהם ניתן להסיר את האבנית, במקרים אחרים יש להחליף את מכלולי הניאגרה כדי לתקן אותה ולאפשר ללקוח להשתמש בשירותים בנוחות וללא כאבי ראש.

גם ברזים סובלים מבלאי טבעי ומשחיקה גבוהה. לכן מומלץ להתקין ברזים איכותיים ממותגים מוכרים ואמינים המציעים אחריות ארוכה. בכל ברז יש מכלולים שונים כמו גומיות, פילטרים, לוחיות שסתום, מיסבים להזזת הידית ועוד. אינסטלטור מקצועי יכול לפרק את הברז, בין אם זה ברז ניל, פרח, אינטרפוץ (3 או 4 דרך) ובין אם זה ברז אחר. לאחר אבחון הבעיה האינסטלטור ימליץ על הפתרון הטוב והמשתלם ביותר.

במקרים מסוימים הבעיה בברז היא פילטר סתום כתוצאה מהצטברות אבנית ולכלוכים, ניקוי ושטיפת הפילטר יפתור את הבעיה, ועלות התיקון זולה.

חשוב לציין כי תיקון ברזים וניאגרות על ידי אינסטלטור מקצועי ומנוסה אינו כרוך בחפירות והרס, לכן חשוב להזמין שרברב יעיל ואמין המציע עבודה עם אחריות.

שירותי תיקון ברזים וניאגרות 24/7!