אינסטלטור באור יהודה

חברת "ניקוזים" מתמחה בפתיחת סתימות קשות בלחץ מים גבוה ומספקת מענה מקצועי ומתקדם לכל עבודות האינסטלציה. השירות ניתן על ידי צוות אינסטלטורים מוסמך המתמחה בעבודות אינסטלציה קלות ומורכבות כאחד. בין השאר, חברת "ניקוזים" מציעה פתרונות מתקדמים לעבודות אינסטלציה כמו פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה, תיקון והחלפת אסלות וניאגרות סמויות, החלפת קווי צנרת מים וביוב, איתור נזילות ללא הרס ועוד.

בנוסף, החברה מציעה שירותי חירום, ניתן להזמין שירותי אינסטלטור 24 שעות באור יהודה, גם באמצע הלילה וגם בשבתות ובחגים. השירות ניתן בכל שכונות העיר כמו עמידר, הפרדס, שיכון ממשלתי ובאזורי התעשייה השונים בעיר ובסביבתה. אם אתם מחפשים אינסטלטור באור יהודה, התקשרו עכשיו לחברת "ניקוזים" ותיהנו גם אתם ממענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, משירות אדיב וממחיר הוגן בכל עבודות האינסטלציה בבית ובעסק.

אינסטלטור באור יהודה

אינסטלטור באור יהודה לפתיחת כל סוגי הסתימות

סתימות בקווי הביוב, במרזבים ובצנרת מים הן בעיה מוכרת ושכיחה, בכל מקרה של סתימה קשה שלא ניתן לפתור לבד בעזרת פומפה או תכשירים כימיים לפתיחת סתימות מומלץ להזמין מיד אינסטלטור מקצועי ואמין. אין לדחות טיפול בסתימות מאחר ועלולים לסבול מהצפה בבית או בחצר, מנזקי רכוש ותשתיות, ממפגעים תברואתיים חמורים ומריח רע. סתימות קשות מחייבות ציוד מקצועי ויש לטפל בהן בעזרת מכשור מתקדם כמו משאבת מים לשטיפה בלחץ גבוה של הצנרת עד לפתיחת הסתימה.

יש מספר שיטות יעילות לפתיחת סתימות קשות, אינסטלטור באור יהודה יאבחן את מקור הבעיה ומה גרם לסתימה הקשה, לאחר איתור ואבחון הסתימה יציע את הפתרון היעיל ביותר. במקרים של סתימות קשות נהוג לשטוף את הצנרת בלחץ מים גבוה. פתיחת סתימות בלחץ מים נחשבת לאחת השיטות היעילות ביותר, יש להחדיר צינור מים בקוטר מתאים המחובר למקור מים, לרוב מיכל אגירה המותקן על ביובית. בראש הצינור מותקנת דיזה ייעודית להגברת לחץ המים, הצינור מתקדם בצנרת ושוטף אותה היטב.

סיבות וגרמים לסתימות קשות

חשוב לדעת כי סתימה קשה עשויה להיגרם מסיבות כמו השלכת מצרי היגיינה בלתי מתכלים (תחבושות, מגבונים וכיוצא בזה), הצטברות אבנית, שומנים ופסולת אורגנית ומוצקה בדפנות הצנרת, שורשים בקווי הביוב, פסולת בנייה שחדרה לקווי הביוב, בעיות שיפועים בצנרת ועוד. לכן, חשוב כי האינסטלטור יצלם את הצנרת בעזרת סיב אופטי או אמצעי אחר כדי לאתר את הסיבה לסתימה ואת מיקומה. כך הוא יציע את הפתרון המתאים והיעיל ביותר על מנת להבטיח ללקוח צנרת נקייה ממפגעים וזרימה תקינה של השפכים לקווי הביוב העירוניים.
פתיחת סתימות באמצעות ביובית או משאבות מים מיוחדות נועדה לנקות את קווי הביוב ביעילות, גם אם צמחו שורשים בצנרת התת קרקעית. אם הסתימה נגרמה בגלל שורשים יש לאתר את הסדק בצנרת ולאטום את קווי הביוב כדי לא לאפשר צמיחה מחדש של שורשים. לכן, לאחר שטיפת הצנרת בעזרת לחץ מים גבוה יש לוודא כי האינסטלטור מבצע צילום פנים צנרת ומתקן את הבעיה כדי למנוע נזילות וצמיחת שורשים מחדש.

שטיפת צנרת בלחץ מים גבוה מאפשרת לפתוח גם סתימות קשות באסלה, בכיור, במקלחון ובאמבטיה. אם הסתימה נגרמה כתוצאה מבעיות במערכת האינסטלציה של כל הבניין, יש לערב את ועד הבית ולהזמין אינסטלטור באור יהודה המתמחה בפתיחת סתימות קשות בעזרת ביובית ולחץ מים גבוה.

שירות 24 שעות לפתיחת סתימות באור יהודה

מאחר ולא ניתן לנבא מתי תהיה סתימה קשה בבית או בקווי הביוב הראשיים של הבניין, חשוב לדעת כי אינסטלטור באור יהודה מציע שירותי חירום מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. השירות ניתן גם בשבת ובחג, אין לדחות את הטיפול בסתימה מאחר ומסתכנים בהצפות, בריח בלתי נסבל, בנזק לרכוש ותשתיות המבנה ובהתפרצות מחלות מסוכנות.

שירות מקצועי 24 שעות ביממה!