אינסטלטור ברמת גן

חברת "ניקוזים" הינה חברה ותיקה ומשפחתית שהוקמה לפני כ-30 שנה, אנו מציעים פתרונות מקצועיים לכל עבודות האינסטלציה בבית ובעסק. צוות האינסטלטורים שלנו מספק פתרונות מתקדמים ואיכותיים, עבודה עם אחריות ושירות אדיב ולבבי. 

החברה מציעה שירותי חירום 24/7, גם בשבתות ובחגים, ומתמחה בין השאר בעבודות כמו תיקון נזילות, פתיחת סתימות, תיקון והתקנת ניאגרה סמויה של מיטב המותגים, תכנון, תיקון והחלפת צנרת מים וביוב, עבודות גובה לתיקון ולהחלפת צנרת מים ולפתיחת מרזבים ועוד. מחפשים אינסטלטור ברמת גן המציע שירות הזזת נקודות מים במקצועיות ובמחיר שווה לכל כיס? התקשרו עכשיו וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית ושירות עם אחריות.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור ברמת גן מציע כתב אחריות לכל עבודה

הצוות שלנו מספק מעטפת שירותים רחבה ומעניק ייעוץ ללקוחותיו לפני תחילת העבודה. כאשר מעוניינים להזיז נקודת מים בבית במהלך שיפוץ מקיף או חלקי ובמקרים בהם צריך להתקין נקודת מים חדשה או להעתיק נקודה קיימת כהכנה לפני חיבור עתידי של מכשירים חשמליים כמו מכונת כביסה או מדיח כלים, או למטרת התקנת כלים סניטריים חדשים בבית או בעסק, יש להזמין רק שרברב המתמחה בנושא ומציע עבודה יעילה, מהירה ואיכותית עם אחריות מלאה.

חשוב לדעת כי נקודת מים מהווה את נקודת החיבור לצנרת, בכל מקום בבית או במבנה בו קיימים מים זורמים, חמים או קרים, קיימת נקודת מים. נקודת מים אחראית על אספקת מים חמים או קרים מהצנרת, לרוב מתקינים את נקודות המים במהלך בניית הבית וכן במהלך שיפוץ הנכס.

אינסטלטור ברמת גן

ראוי לצין כי טווח המחירים של שירות הזזת נקודות מים משתנה בהתאם למורכבות העבודה, לכן מומלץ להזמין רק אינסטלטור בעל ניסיון רב המציע מחיר הוגן לאחר בדיקה יסודית בבית הלקוח כדי להעריך נכון את מורכבות העבודה ומתחייב גם לאחריות ולשימוש בחומרי גלם באיכות גבוהה.

נקודות מים ניתן למצוא בכל בית בסמוך לכיורים במטבח, בחדרי אמבטיה ובחדרי שירותים, בחדר השירות במרחק קצר מהברז המחובר למכונת הכביסה, במקלחות, בשירותים וגם במטבח בנקודת החיבור בין הצנרת למדיח הביתי.

נקודות מים איכותיות בגימור מפואר

אינסטלטור ברמת גן מסייע לקוחותיו לקבל החלטה נכונה היכן להתקין נקודת מים חדשה או להזיז נקודת מים קיימת כהכנה להתקנה עתידית של כלים סניטריים ומכשירי חשמל המחייבים נקודה קרובה. לרוב, מזיזים נקודות מים בעת שיפוץ הנכס בהתאם לתכנית האדריכל או לפי צרכי הלקוח המעוניין לשפץ חדרי רחצה, שירותים ומטבח.
יש לבחור נקודת מים איכותית בגימור מפואר, בהתאמה לעיצוב הרצוי. כיום ניתן לרכוש נקודות מים איכותיות המצוידות גם במתלה, ניתן גם להתקין נקודת מים עם מתלה וברז ביטחון. קיימים שלל דגמים בגוונים שונים, בצורה עגולה או מרובעת, בגימור ניקל, ברונזה או מוברש.

שירותי אינסטלציה ברמת גן והסביבה

כאשר רוכשים מכשיר חשמלי הצורך מים לרוב מומלץ לבצע הכנה מראש על ידי אינסטלטור, חשוב לברר נקודה זו מול הספק ממנו רוכשים את המוצר. גם כאשר מתכננים לשפץ את המטבח או לשנות את מיקום הכיור בגלל רכישת כיריים חדשים גדולים יותר או רכישת תנור רחב, הזמינו מומחה שיוכל להציע את הפתרון הנכון והמקצועי ביותר. ישנם גם מקרים בהם ניתן לתכנן נקודת מים חדשה באמצעות פיצול נקודה קיימת בעזרת מחברים ייעודים.

כאשר נתקלים בעבודות המחייבות הזמנת אינסטלטור 24 שעות ברמת גן, כמו לדוגמה תיקון נזילות, פתיחת סתימות ושאיבת הצפה, אין לדחות הזמנה של בעל מקצוע. עם זאת, כדי לחסוך בעלויות עבודה כמו הזזה של נקודת מים אחת או יותר כדאי להזמין אינסטלטור ברמת גן מחברת ניקוזים בשעות העבודה הרגילות. 

נתקלתם במקרה חירום באמצע הלילה? מחפשים אינסטלטור 24 שעות ברמת גן שיפתור לכם את התקלה בצורה המקצועית ביותר? הגעתם למקום הנכון.

פיצוץ בצנרת, סתימה בביוב והצפה בבית אלו מקרים שכיחים שיכולים לקרות ללא התראה מוקדמת בכל יום ושעה בשבוע. אחרי הרבה שנות ניסיון ועבודה, אצלנו בחברת "ניקוזים", נגישים ללקוחות שלנו במקרים דחופים בכל שכונות העיר רמת גן לרבות שיכון ותיקים, מרום נווה ורמת חן. אנו מתחייבים להגיע לבית הלקוח עד 20 דקות מרגע הקריאה כי מתן שירות איכותי ומקצועי זו המומחיות שלנו.

אינסטלטור 24 שעות ברמת גן מטפל בפתיחת סתימות

סתימה היא אחת הבעיות השכיחות בכל בית בישראל היא יכול להיגרם מכמה סיבות כמו הצטברות של שערות ולכלוך בכיור, הצטברות של זריקת מוצרים שאינם מתכלים לאסלה, לדוגמא מוצרי היגיינה ומגבונים, היווצרות של שורשים במערכת הביוב, הצטברות של שומנים ובנוסף גם לכלוך ואבנית אשר נשארים בדפנות הצנרת. לעיתים גם נגרמים מצבים בהם נוצרת סתימה לאחד השכנים בבניין דבר היכול להשפיע על כל הצנרת של הדיירים בתוך הבניין המשותף.

ישנם כמה סוגים שונים של סתימות לרבות סתימה במקלחת ובכיור, סתימה באסלה וסתימה בקו ניקוז ראשי. רוב האנשים שנתקלים בסתימה בבית סבורים שזאת פעולה פשוטה שאפשר לפתור אותה ללא בעל מקצוע בעזרת חומרים ביתיים לפתיחת סתימות. חומרים אלו מכילים חומצה, הם מסוכנים לבריאות ואינם ידידותיים לסביבה, השימוש בהם אינו יעיל לתווך הארוך ואינו מונע מהתקלה לחזור שנית. בכדי שלא יגרם נזק רב יותר מומלץ לא לגשת לטפל בפתיחת סתימות בעצמכם ללא בעל מקצוע מנוסה.

אינסטלטור 24 שעות ברמת גן

כשמדובר במקרה חירום כמו סתימה בקו הניקוז בבניין דבר זה יכול לגורם להצפה ולהוביל לנזק גדול מאוד לרכוש ולריהוט בבית. במקרה כזה חייבים מיד להזמין אינסטלטור 24 שעות ברמת גן שזמין 7 ימים בשבוע גם בשבתות ובחגים. לא מעט יוצא לנו להיתקל באנשי מקצוע שניסו לפתור את התקלה לפנינו ופעלו בחוסר מקצועיות והשאירו הרס רב, אצלנו בחברת "ניקוזים" אינסטלטורים מוסמכים שלא כמו רוב בעלי המקצוע נותנים מענה ופתרון לכל בעיה ומגיעים עם הציוד הכי חדש ואיכותי בתחום האינסטלציה. אנו מנחים את הלקוח איך להתמודד עם התקלה עד הגעתנו בכדי למזער נזקים. במקרה של הצפה בבית צריך לעלות לדירות העליונות בבניין ולבקש מהם לא לפתוח מים עד לאחר תיקון התקלה מאחר כי אם יפתחו מים הם יעלו בדירתכם ויגרם נזק נוסף.

כדי לבצע פתיחת סתימות במקצועיות לדוגמא פתיחת סתימה בקו ניקוז ראשי בבניין אינסטלטור 24 שעות ברמת גן מאבחן את מקור הבעיה לאחר סריקת המבנה ופועל בזהירות רבה על מנת לא לגרום נזק נוסף לצנרת הישנה במבנה. במקרה והסתימה שנוצרה היא מקרה שחוזר על עצמו חברתנו מבצעת צילום קו ניקוז בעזרת מצלמת ביוב עם סיב אופטי כך ניתן לאבחן את הבעיה ולדעת בוודאות את מיקומה המדויק של הסתימה למתן טיפול יעיל במינימום נזק והוצאה כספית.

פתיחת סתימות בצורה בטוחה

בכל מערכת ניקוז ישנם מספר נקודות ביקורת שדרכם ניתן לפתוח את הסתימה. יש מקרים בהם לא מומלץ לפתוח נקודת ביקורת מסוימת מכיוון שיכול להיגרם נזק נוסף עקב הפתיחה של אותה נקודת ביקורת. רק ראייה של בעל מקצוע מנוסה אשר מכיר את המערכת יוכל לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר, באחריות.

תזכרו גם אם תנסו למנוע סתימה בבית, תמנעו מזריקת פסולת לאסלה ותשתמשו במסננת כיור למלכוד שיער אין זה מבטיח את היווצרות הסתימה לפעמים דבר זה יכול להיגרם ללא שליטתכם. תמיד במצב של היווצרות סתימה בין אם זה סתימה בשירותים או בקו ראשי של בניין מומלץ לבחור בעל מקצוע המציע פתרונות יעילים ומתקדמים לאבחון הבעיה שתוכלו להיפתר ממנה אחת ולתמיד. 
אז למה אתם מחכים? אם נתקלתם בבעיה בשעה לא צפויה ושגרתית תדעו שאתם יכולים להזמין אינסטלטור 24 שעות ברמת גן אשר מבצע את כל עבודות האינסטלציה במצבי חירום גם באמצע הלילה בשבתות ובחגים. חוסכים לכם כאב ראש מיותר בעבודה מקצועית מובטחת.

שירותי אינסטלציה מתקדמים 24/7 ברמת גן!

אזורי פעילות נוספים באזור רמת-גן:

  • אינסטלטור בסביון
  • אינסטלטור בקריית אונו
  • אינסטלטור בתל אביב