אינסטלטור בבת ים

חברת "ניקוזים" מספקת מעטפת שירותים רחבה לכל עבודות האינסטלציה, בין השאר צוות האינסטלטורים של החברה מציע פתרונות מקצועיים ויעילים לבעיות כמו פתיחת סתימות, ניקוי שורשים בקווי ביוב, תיקון מערכות סולריות ועוד. החברה מציעה שירותי אינסטלטור 24 שעות בבת ים והסביבה, השירות ניתן מסביב לשעון, כל השבוע, גם בשבת ובחג.

אם אתם סובלים מלחץ מים נמוך בדירה ומחפשים אינסטלטור בבת ים המתחייב לפתרון יעיל ואיכותי במחיר משתלם, התקשרו עכשיו לחברת "ניקוזים"! החברה הוותיקה הוקמה לפני למעלה מ-30 שנה ומתמחה בין היתר גם בשירות הגברת לחץ מים בבתים, בדירות, בבנייני מגורים משותפים, במפעלים, במבנים ציבוריים וכדומה.

אינסטלטור בבת ים

אינסטלטור בבת ים להגברת לחץ המים בנכס

 לחץ מים נמוך בדירה נחשב לאחת מבעיות האינסטלציה הנפוצות ביותר, וגם אחת התקלות המעצבנות ביותר. רבים מכירים את התחושה המתעוררת בעקבות רחצה במקלחת אחרי יום עבודה מתיש ומעייף או אחרי אימון גופני מאומץ, ואז מגלים כי הזרם במקלחת נמוך וטיפות המים מטפטפות להן באטיות מרגיזה.

במקרים מסוימים הפתרון לבעיית לחץ מים נמוך הוא פשוט וכל אחד יכול לבצעו בקלות. יש לבדוק כי השיבר, ברז המים הראשי, פתוח עד הסוף. אם לחץ המים נמוך בכל הברזים בבית יתכן ואחד השכנים סגר את השיבר שלכם בשוגג, אולי אחד מבני המשפחה ניסה לתקן בעיה, סגר את השיבר ולא פתח אותו עד הסוף, ולעתים יתכן כי עובדי רשות המים טיפלו בבעיה מסוימת בבניין לכן סגרו את השיבר ושכחו לפתוח אותו בחזרה עד הסוף.

מומלץ לפתוח באטיות את השיבר מאחר ואם לפתע לחץ המים יגבר, משקעי אבנית, מתכת ולכלוכים אחרים עלולים לגרום לסתימה קשה ובמקרים קיצוניים לפגיעה בצנרת עצמה.
אינסטלטור בבת ים המוזמן כדי לתקן בעיית לחץ מים בדירה יתחיל באבחון הבעיה, עליו לבדוק את השיבר ולוודא כי הוא פתוח עד הסוף, לאחר מכן יבדוק אם יש בעיה מסוימת באחד הברזים ובהתאם לצורך ימליץ על החלפת הברז הישן בדגם חדש ואיכותי. חשוב לפרק את הפילטרים המותקנים בראש הברז מאחר ואלה עשויים להיסתם כתוצאה מאבנית, חול והצטברות משקעים אחרים הנסחפים בזרם המים. אגב, יש מקרים בהם הפילטר הראשי המותקן בכניסה לבית נסתם, מומלץ לנקות את הפילטר הראשי אחת לשבועיים שלושה כדי לוודא לחץ מים תקין בכל הבית.

כדאי לדעת כי לחץ המים מושפע גם מסתימות בצנרת הביתית, באמצעות צילום פנים צנרת ניתן לבדוק מהו מצבה ובהתאם לצורך לשטוף אותה בלחץ מים גבוה או להחליף לצנרת חדשה ואיכותית יותר. יש לזכור כי לחץ המים מושפע גם מצנרת הבניין, לכן כדאי לברר עם שכנים אחרים האם גם הם סובלים מהבעיה. אם לחץ המים נמוך רק בברזי המים החמים כדאי לבדוק את הדוד, יתכן והצנרת סתומה או שהפילטר נסתם ויש לנקות אותו.

הגברת לחץ מים בדירות הממוקמות בקומה עליונה

 אינסטלטור בבת ים מתמחה בכל עבודות האינסטלציה, ידוע כי בדירות הממוקמות בקומות עליונות של בנייניי מגורים לחץ המים עשוי להיות נמוך בהשוואה לדירות בקומות התחתונות. הפתרון היעיל לבעיה זו הוא התקנת משאבת מים להגברת הלחץ לדירות בקומות העליונות. בבנייני מגורים גבוהים וחדשים נהוג להתקין כיום מאגר מים על הגג על מנת להבטיח לחץ מים תקין גם לדירות בקומות העליונות. בבניינים ישנים אין פתרון דומה לכן יש להתקין משאבת מים להגברת הלחץ.
לפני התקנת משאבה להגברת לחץ המים יש לבדוק את תקינות הצנרת אחרת מסתכנים בפיצוצי צנרת העשויים לגרום לנזקים כבדים לרכוש ולתשתיות המבנה.

זמינים למתן שירות גם באמצע הלילה, שבתות וחגים!