תיקון ניאגרות סמויות

הטרנד החם כיום הוא התקנת ניאגרה סמויה, במקום הניאגרה הרגילה שחשופה לעין מתקינים מנגנון איכותי וחדשני בתוך הקיר וכך זוכים לחדר שירותים מרשים יותר ולעיצוב יוקרתי. עם זאת, לעתים עשויה הניאגרה הסמויה להתקלקל, יש מקרים בהם קיימת נזילה מהניאגרה, לכן יש להזמין אינסטלטור מקצועי ויעיל המתמחה בתיקון ניאגרות סמויות והתקנתן.

חברת "ניקוזים" מתמחה בכל עבודות האינסטלציה, בין השאר החברה מספקת מענה מקצועי ומתקדם לבעיות כמו תיקון ניאגרה סמויה, תיקון והחלפת צנרת, תיקון מערכות סולריות, עבודות אינסטלציה בגובה, איתור נזילות במצלמה טרמית ועוד. החברה מספקת שירות ברמה הגבוהה ביותר, עבודה עם אחריות, ושירותי חירום זמינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, גם בשבתות ובחגים.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

תיקון ניאגרה סמויה ורגילה

נזילות ובעיות נוספות בניאגרה הן עניין של מה בכך, מדובר בבעיה שכיחה המחייבת טיפול מקצועי מהיר ואיכותי על ידי אינסטלטור אמין ומנוסה. אמנם, יש מקרים בהם ניתן לתקן את הניאגרה לבד כדי לחסוך בעלויות, עם זאת תיקון ניאגרה סמויה מחייב ידע וניסיון מקצועי וכל ניסיון לטפל בבעיה לבד עשוי לגרום לנזק רב לניאגרה ולעלות גבוהה יותר כדי לתקן את הבעיה.
חשוב לדעת כי תיקון ניאגרה רגילה נחשב למשימה קלה יותר מאחר ומנגנון הניאגרה חשוף לעין וקל לאבחן את הבעיה, להחליף חלקים במידת הצורך ולבדוק כי אין נזילות ובעיות נוספות. המנגנון של ניאגרה סמויה מותקן מאחורי קיר גבס או מאחורי חיפויי קיר, יש להכיר את הדגמים השונים של הניאגרות הסמויות כדי לאבחן במקצועיות את הבעיה ולטפל בה במיומנות, ללא גרימת נזק למכלולים השונים של הניאגרה או לקיר.
תיקון ניאגרה סמויה גבריט

גם התקנת ניאגרות מחייבת ניסיון רב, חשוב לרכוש דגם איכותי ועמיד של ניאגרה כדי לא לסבול מבעיות לאורך זמן. אינסטלטור מקצועי ואמין ימליץ ללקוחותיו על דגמים איכותיים של ניאגרות רגילות או סמויות, בין הדגמים המומלצים ניתן למנות את מותגים כמו גרואה (GROHE), פלסאון (PLASSON), שוואב (SCHWAB), גיבריט (GEBERIT), ולסיר(VALSIR) וחרסה (HARSA).

בעיות שכיחות בניאגרות

כתוצאה מבלאי טבעי, שחיקה ושימוש יתר בניאגרה היא עשויה להתקלקל, הבעיות המרכזיות בניאגרות רגילות וסמויות הן בלאי והיווצרות סדקים בגומיות האטם בתחתית המנגנון, כתוצאה מכך מתחילה נזילה ויש לטפל בבעיה במהירות כדי להימנע מהצפה, מרטיבות ומהתפתחות עובש וכתמי רטיבות. כמו כן, בגלל המים הקשים בישראל עשוי המנגנון להתקלקל, כך לדוגמה מנגנון המצוף עשוי להישחק מהאבנית ולהפסיק לפעול, במקרים מסוימים ניתן לטפל נקודתית בבעיה, עם זאת ישנם מקרים בהם האינסטלטור ימליץ על החלפת כל הניאגרה, בעיקר אם הדגם אינו איכותי או ישן.

שימוש לא זהיר או תכוף בניאגרה עשוי להוביל לשחיקה ובלאי גבוה, כמו כן הניאגרה עשויה לזוז ממקומה וכתוצאה מכך מתחילה נזילה, החיבורים מתרופפים והגומיות נשחקות. יש לזכור כי תיקון ניאגרה סמויה מתבצע דרך פתח שירות, אין צורך לפרק את אריחי החיפוי על הקיר או לחפור בקיר, כל עוד מזמינים אינסטלטור מומחה בתיקון ניאגרות סמויות והחלפת ניאגרות סמויות.

האם כדאי לתקן את הניאגרה או להחליפה?

ניאגרות סמויות נחשבות לפריט איכותי ועמיד לאורך זמן, חשוב לרכוש רק ניאגרות איכותיות של מותגים מוכרים ומובילים בשוק. מומלץ להתייעץ עם האינסטלטור לגבי דגם איכותי ועמיד. בכל מקרה של בעיה בניאגרה הסמויה יש להזמין מיד אינסטלטור מקצועי ואמין. לאחר אבחון הבעיה הוא יציע את הפתרון הנכון והיעיל ביותר. במידה והניאגרה חדשה האינסטלטור יציע לבצע תיקון ניאגרה סמויה ויחליף את החלקים הבלויים והפגומים, אם הניאגרה ישנה הוא ימליץ להתקין דגם חדש עם אחריות ארוכה. התקנת ניאגרה סמויה אינה מחייבת חפירות וקידוחים, כל עוד מזמינים אינסטלטור מקצועי המתמחה בכך.

לא רק מומחים בתיקון אלא גם בהתקנה!