תיקון דודים

מעוניינים להתקין דוד שמש או בוילר (דוד חשמל) בדירה, בבית הפרטי או בעסק? האם אין לכם מים חמים בנכס או גיליתם נזילה מהדוד ואתם זקוקים לאינסטלטור מקצועי לפתרון הבעיה? חברת 'ניקוזים' מתמחה בכל עבודות האינסטלציה, בין השאר היא מספקת פתרונות מתקדמים ואיכותיים כמו תיקון דודים ומערכות סולריות, התקנת דודים חדשים של מיטב המותגים, עבודות בגובה, איתור ותיקון נזילות, החלפת צנרת ועוד.

החברה מציעה שירות בכל באזור המרכז וביישובים רבים נוספים. כמו כן, החברה זמינה במקרי חירום מסביב לשעון, כל ימות השבוע כולל סופי שבוע.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

תיקון דודים במקצועיות ובמחיר הוגן

ישראל היא מדינה שטופת שמש, האקלים בה נוח וחם, לכן מעל 90% ממשקי הבית במדינה נהנים ממים חמים באמצעות דודי שמש. יש בתים ודירות בבנייני מגורים בהם אין אפשרות להתקין דוד שמש לכן במקומות אלה נהוג להתקין דוד חשמלי הנקרא בעגה המקצועית בוילר. דוד שמש מנצל את אנרגיית השמש ומספק מים חמים רוב ימות השנה בגלל האקלים הנוח בארץ, עם זאת כמו כל מכשיר חשמלי הוא עשוי להתקלקל ולסבול מבעיות שונות כמו קצר, נזילות וסתימות צנרת.

הדוד מותקן לרוב על גג המבנה, בסמוך לקולט השמש התואם, לדוד יש כניסת מים קרים ויציאה של מים חמים. צנרת המים החמים מובילה את המים לברזים השונים בדירה. הדוד חשוף לפגעי מזג האוויר, לבלאי טבעי ולתקלות הנגרמות כתוצאה מגומיות יבשות בדוד, הצטברות אבנית הגורמת לסתימות צנרת, לסתימות בקולט ולפגיעה באפקטיביות חימום המים, בעיות בגוף החימום או בפלאנג', קצר חשמלי ועוד.

תיקון דודים

כאשר שמים לב כי המים בדוד אינם מתחממים כראוי או כאשר מגלים נזילה מהדוד או בצנרת המחוברת אליו, יש להזמין מיד בעל מקצוע מומחה ומיומן. תיקון דודים מחייב ניסיון עשיר וכלי עבודה מתאימים, במקרים בהם הדוד ישן, גילו מעל 10 שנים, והוא גורם לבעיות רבות, כדאי לשקול להחליף את הדוד בדגם חדש ואיכותי, בהתאם להמלצתו של האינסטלטור המנוסה.
התקנת דוד אינה דבר של מה בכך, מומלץ לקבל שירות מאיש מקצוע אמין ומנוסה, וחשוב לדאוג לבקש אחריות על הדוד ועל העבודה. בעת החלפת הדוד כדאי לשקול גם ניקוי צנרת או החלפת הצנרת בחדשה כדי להימנע מבעיות עתידיות וליהנות משקט נפשי וממערכת תקינה לאורך זמן.

תיקון והתקנת כל סוגי הדודים

לתושבי המרכז והסביבה הסובלים מבעיות בדודים עדיף להזמין חברה מקצועית ואמינה המתמחה בעבודות אינסטלציה בכל האזור. אין טעם להזמין שירות תיקון או התקנת דודים במרכז מחברה רחוקה מאחר ועלות העבודה לרוב תהיה יקרה יותר, וגם בכל בעיה הנגרמת בתקופת האחריות יש להמתין זמן רב עד להגעת בעל המקצוע. לכן, עדיף לתושבי העיר להזמין חברה מקומית, אמינה ובעלת מוניטין גבוה בתחום האינסטלציה.

חשוב להדגיש כי דוד שמש מותקן על הגג או מחוץ לבית לכן הוא חשוף לבעיות שונות ולפגעי מזג האוויר. כאשר אין מים חמים בברזי הבית למרות שהיה יום שטוף שמש יש להזמין אינסטלטור המתמחה בתיקון דודים. הוא יאבחן במהירות את הבעיה ויציע את הפתרון הנכון והמתאים ביותר. לעתים, די בשטיפת הקולט כדי לאפשר לדוד לחמם מים ביעילות, אך לרוב הבעיה נגרמת בגלל הצטברות אבנית הגורמת לסתימה בקולט ובצנרת ולחוסר תפקוד של גוף החימום, במקרים אחרים הבעיה נגרמת בגלל קצר חשמלי או תקלה במערכת החשמל של הדוד, ובמקרים אחרים יש נזילה המחייבת סידור צנרת או החלפתה בחדשה. 
כדי לשמור על תפקוד הדוד לאורך זמן מומלץ לקבל שירות מאינסטלטור אחת לשנה לתחזוקה שוטפת של המערכת ולגילוי מוקדם של מגוון בעיות שכיחות.

מומחים בתיקון והתקנת כל סוגי הדודים!

אזורי שירות נוספים במרכז: