אינסטלטור בבני ברק


סתימות באסלה, במקלחת ובכיורים נחשבות לאחת הבעיות השכיחות בעולם האינסטלציה, הן נוצרות מסיבות שונות ומגוונות, ברוב המקרים יש להזמין אינסטלטור מקצועי ומנוסה כדי לשחרר אותן. בשנים האחרונות ניתן למצוא מגוון חומרים לפתיחת סתימות בכל החנויות לכלי עבודה, ברשתות השיווק השונות ובמכולות השכונתיות. כדי לשחרר סתימה קשה מומלץ להזמין אינסטלטור מחברת "ניקוזים", החברה הוקמה לפני למעלה מ-30 שנה ומתמחה בכל עבודות האינסטלציה, הקלות והמורכבות כאחד.


חברת "ניקוזים" מציעה שירות אינסטלטור בבני ברק והסביבה, לחברת צוות אינסטלטורים מקצועי ומנוסה. החברה מתמחה בין השאר בעבודות אינסטלציה כגון פתיחת סתימות בקווי הביוב כתוצאה משורשים והצטברות מוצרי היגיינה בלתי מתכלים, תיקון מערכות סולאריות, תיקון נזילות ופיצוצי צנרת, החלפת קווי מים וביוב, שאיבת הצפות, תיקון והחלפת ניאגרות רגילות וסמויות ועוד. כמו כן, החברה מציעה שירותי חירום מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, גם בשבתות ובחגים.


אינסטלטור בבני ברק לפתיחת סתימות


רבים מעוניינים לנסות לפתוח את הסתימה באסלה, במקלחת או בכיור באופן עצמי כדי לחסוך את עלויות האינסטלטור. לכן, כדאי לדעת כי סתימות קלות ופשוטות יחסית ניתן לשחרר באמצעות פומפה אותה ניתן לרכוש בחנויות כלי עבודה וכלי בית, ברשתות השיווק ובמקומות רבים נוספים. כמו כן, ניתן לנסות לשחרר את הסתימה בעזרת קפיץ מתכת ובראשו ספירלה, אך רוב האנשים מנסים לפתוח סתימות בעזרת חומרים כימיים מיוחדים.


חומרים לפתיחת סתימות אפשר לרכוש במקומות רבים, יש הבדל בין החומרים השונים, ניתן לנסות לפתוח את הסתימה גם בעזרת חומרים ידידותיים לסביבה כמו תערובת של חומץ, מים רותחים ואבקת סודה לשתייה.
אם לא מצליחים לשחרר את הסתימה בעזרת חומרים ייעודיים ועזרים אחרים, אין מנוס אלא לקרוא לשירותיו של אינסטלטור בבני ברק המתמחה בנושא ומציע עבודה עם אחריות. אינסטלטור מגיע לבית הלקוח במהירות האפשרית, מאבחן את הבעיה והגורמים לסתימה, ובהתאם לכך יציע פתרון מקצועי ואפקטיבי לאורך זמן.

אינסטלטור בבני ברק
אינסטלטור בבני ברק


חשוב לציין כי לפתיחת סתימות קשות בקווי ביוב הנגרמות כתוצאה מצמיחת שורשים או הצטברות פסולת בנייה ומוצרי היגיינה בלתי מתכלים, לא ניתן להסתפק בחומרים הנמכרים בחנויות כלי עבודה וברשתות השיווק. סתימה קשה מחייבת פתרון מקצועי ויעיל יותר כמו רובוט ייעודי לחיתוך שורשים או ביובית לשטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה.


חומרים מומלצים לפתיחת סתימות


כדי לרכוש חומר יעיל כדאי ליצור קשר עם אינסטלטור כדי לקבל המלצות. חשוב לדעת כי יש בשוק מאות סוגי חומרים, ביניהם חומרים נוזליים לפתיחת סתימות שיש הטוענים כי הם יעילים יותר, ישנם גם חומרים המגיעים בצורת אבקה, וכיום ניתן למצוא שלל חומרים ידידותיים לסביבה, חומרים אלה יעילים ואינם פוגעים גם בצנרת.


בחומרים כימיים רבים לפתיחת סתימות יש חומצה גופריתית בריכוז מסוים, חומרים ידידותיים יותר מבוססים על חומצות מלח וסודה לשתייה. אין לערבב בין חומרים שונים מאחר ומסתכנים בתגובה כימית קשה העשויה לגרום לצרבות בעיניים, לכוויות, לקשיי נשימה ולנזק בלתי הפיך לצנרת הפלסטיק. לכן, הכלל המנחה הוא להיעזר בחומרים לפתיחת סתימות כפתרון מהיר וזמני עד להגעת אינסטלטור מקצועי.


שירותי חירום לפתיחת סתימות


ברוב המקרים, אינסטלטור בבני ברק או בכל מקום אחר בארץ, לא ישתמש בחומרים לפתיחת סתימות מאחר והם מתאימים בעיקר לשחרור של סתימות קלות. כדי לטפל ביסודיות בבעיה ולהימנע מסתימות חוזרות ונשנות מומלץ לשטוף את הצנרת בלחץ מים גבוה או לטפל בבעיה בהתאם לפסולת שהצטברה וסוג הצנרת.
בכל מקרה של סתימה קשה ובשעות לא שגרתיות, ניתן להזמין אינסטלטור 24 שעות בבני ברק. האינסטלטור מגיע עם כל הציוד הנדרש לפתיחת הסתימה, לאחר אבחון מקצועי הוא מטפל במיומנות בבעיה ומעניק כתב אחריות.

שירות מקצועי גם בלילות, שבתות וחגים!