אינסטלטור בנווה ירק​

ברזים עשויים להתקלקל כתוצאה מבלאי, הצטברות אבנית, שחיקה ובגלל שימוש בכוח מופרז. תיקון ברזים על ידי אינסטלטור בנווה ירק מבוצע בבית הלקוח, השירות מיועד לכל הלקוחות, לרבות לקוחות פרטיים ועסקיים. כדי להזמין שירות לתיקון ברזים בבית, בעסק ובכל מקום אחר מומלץ לפנות לחברת "ניקוזים". החברה מתמחה בכל עבודות האינסטלציה, בין השאר בתיקון פיצוצי צנרת, החלפת תשתיות אינסטלציה גם בגובה, תיקון מערכות סולאריות, תיקון והחלפת ניאגרות ועוד.

חשוב לציין כי חברת "ניקוזים" מציעה גם שירות אינסטלטור 24 שעות בנווה ירק, החברה מפעילה מוקד חירום זמין ומאויש המאפשר לתושבי היישוב להזמין אינסטלטור בשעת חירום לטיפול בבעיות דחופות שאינן סובלות דיחוי.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור בנווה ירק לתיקון ברזים בבית הלקוח

ברזים דולפים הם בעיית אינסטלציה שכיחה המחייבת טיפול מהיר על ידי שרברב מקצועי, יעיל ואמין. אין לדחות את תיקון הברז מאחר ומסתכנים בהחרפה הבעיה, בהצפות מים, בנזקי רכוש ובחלחול מים לדירות השכנים העשויים לתבוע בגין נזקים. ברזים עשויים להתקלקל מסיבות שונות כגון בלאי טבעי של מכלולי הברז וגומיות האיטום, בעיה בידית הברז, הצטברות אבנית שאינה מאפשרת סגירה הרמטית של הברז או גורמת ללחץ מים נמוך, פילטר סתום וכדומה.

במקרים רבים ניתן לתקן את הברז וכך חוסכים בעלות החלפתו, חשוב לדעת כי עלות ברזים באיכות גבוהה מתוצרת מותגים מובילים ומוכרים עשויה להסתכם במאות שקלים ולמעלה מכך. לכן, אין צורך למהר ולהחליף את הברז הישן בחדש, עלות תיקון ברזים אינה גבוהה וכך ניתן לחסוך בעלויות וליהנות מברז תקין לאורך זמן.

תיקון ברזים לא אמור לקחת זמן רב, לרוב מדובר בבעיה יחסית פשוטה. במידת האפשר כדאי להזמין אינסטלטור בנווה ירק לאותו יום או למחרת. אם הבעיה אינה סובלת דיחוי חשוב להזמין אינסטלטור 24 שעות בנווה ירק כדי לטפל בבעיה, חשוב לוודא כי הוא מגיע עם כל הציוד הנדרש לתיקון ברזים וכי יש ברשותו גם ברז להחלפה.

אינסטלטור בנווה ירק

מה לעשות כאשר מגלים בעיה בברז?

ברז הוא פריט עמיד המיועד לתפקד שנים ארוכות ללא בעיות. עם זאת, שימוש בכוח מופרז, שימוש תכוף בברז, שיעור גבוה של אבנית במים, בלאי טבעי וברזים באיכות ירודה, כל אלו ועוד עשויים לגרום לתקלות בברזים המחייבות הזמנת שירות מאינסטלטור מקצועי. בין הבעיות השכיחות בברזים ניתן למנות דליפה בעקבות שחיקה של גומיות האיטום, ידית משוחררת, סנן מים סתום כתוצאה מהצטברות אבנית ולכלוכים הנישאים במים, לחץ מים נמוך בברז או בכל הדירה, בעיה במכלול הפנימי של הברז.

כדי לתקן את הברזים יש לסגור את ברז המים הראשי (שיבר), לאחר מכן האינסטלטור בודק מהי הבעיה בברז, הם יש נזילה מברז מים בבית או מדירה של אחד השכנים, אם הבעיה היא זרם חלש או שמים לא זורמים מהברז עליו לפרק את הסנן כדי לנקות אותו ולוודא כי הבעיה לא נגרמה כתוצאה מאבנית ולכלוכים שסתמו את הסנן. תפקידו של האינסטלטור לוודא כי לחץ המים בברז תקין, אם סובלים מלחץ מים נמוך בכל הדירה יש פתרונות יעילים לכך, אם הבעיה היא רק בברז ספציפי כנראה שיש לנקות את הסנן, לבדוק האם קיימת נזילה או סתימה, ובמידת הצורך להחליף את הברז הישן בדגם חדש ואיכותי.

בהתאם לבעיה בברז יש לפרק אותו בזהירות כדי לא לפגוע במכלולים השונים וכדי להימנע מאיבוד גומיות האיטום. לאחר תיקון הבעיה מחזירים את החלקים למקומם, פותחים את השיבר ומוודאים כי אין נזילות וכי לחץ המים בברז תקין. חשוב לקבל אחריות על העבודה, ובמידה והאינסטלטור החליף חלקים יש לקבל עליהם כתב אחריות.

שירותי אינסטלציה בנווה ירק - גם בלילות וסופי שבוע!​