אינסטלטור בכפר אז"ר


צנרת המים והביוב בבניין משותף מוגדרת על פי חוק בתים משותפים כתשתית אינסטלציה משותפת שנמצאת באחריות ועד הבית. תיקונים בצנרת המשותפת והחלפת צנרת בבניין משותף עשויים לגרום לסכסוכי שכנים בגלל העלות הגבוהה, לכן חשוב להדגיש כי אחריות התיקון נמצאת בידיים של ועד הבית, כאשר השכנים חייבים לשאת בעלות הנדרשת להחלפת הצנרת הישנה. כדי להחליף צנרת בבניין משותף בכפר אז"ר מומלץ להזמין את חברת "ניקוזים". החברה מתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומציעה בין השאר שירותי אינסטלטור 24 שעות בכפר אז"ר והסביבה.


חברת "ניקוזים" הוקמה כעסק משפחתי לפני למעלה מ-40 שנה, החברה מתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומספקת מענה מקצועי ומתקדם לעבודות כגון תיקון פיצוצי צנרת, איתור נזילות ללא הרס, תיקון מערכות סולאריות לחימום מים, פתיחת סתימות קלות וקשות בשיטות חדשניות, צילום צנרת ועוד. החברה מציעה שירות אינסטלטור בכפר אז"ר והסביבה, השירות ניתן גם לוועדי בתים הזקוקים להחלפת הצנרת הישנה בחדשה ולטיפול במגוון בעיות נוספות.


אינסטלטור בכפר אז"ר להחלפת צנרת בבניין משותף


תשתיות אינסטלציה כמו צנרת מים וביוב בבניין משותף עשויות להתקלקל כתוצאה מבלאי, שימוש יתר, תחזוקה נמוכה, ובעיקר בגלל שימוש ממושך. בבניינים משותפים שגילם מעל 20 שנה צנרת המים עשויה לרוב ממתכת ולכן היא סובלת מסדקים, נזילות, הצטברות אבנית, קורוזיה ובעיות נוספות. כאשר סובלים מנזילות בתדירות גבוהה בצנרת המים הראשית והמשותפת אין מנוס אלא להחליף את הצנרת הישנה.

אינסטלטור בכפר אז"ר
אינסטלטור בכפר אז"ר


חשוב לדעת כי צנרת מים ישנה אינה מתאימה לאורח החיים בעידן המודרני ולשימוש ההולך וגדל במים לצריכה פרטית. לכן, החלפת הצנרת בבניין משותף שגילו למעלה מ-20 שנה היא הכרח ולמרות העלות הגבוהה מדובר בהשקעה משתלמת עבור הדיירים כדי ליהנות מראש שקט וממים זורמים נקיים ואיכותיים בכל ברזי הדירות. צנרת מים חדשה מבטיחה שקט נפשי לאורך שנים ומים איכותיים ונקיים מקורוזיה ולכלוכים אחרים.


גם צנרת הביוב בבניין משותף שגילו למעלה מ-20 שנה עשויה לסבול מנזקים שונים כמו נזילות, היווצרות סדקים בקווי הביוב, סתימות קשות כתוצאה מהצטברות שומנים ופסולת בדפנות, צמיחת שורשים בביוב הראשי ועוד. הדיירים עשויים לסבול גם ממפגעי ריח בגלל הצנרת הישנה. מומלץ להחליף את הצנרת הישנה לאחר צילום צנרת כדי לבדוק את מצבה. אינסטלטור בכפר אז"ר המתמחה בעבודות של החלפת צנרת בבתים משותפים ימליץ על צילום פנים צנרת בעזרת החדרת סיב אופטי או רובוט צילום מיוחד על מנת להציע את שיטת הטיפול היעילה והמשתלמת ביותר.


אם הצנרת עדיין תקינה ויש בה רק סדקים קלים או שצמחו בה שורשים והצטברה פסולת בדפנות הצנרת, ניתן לשטוף את קווי הביוב בעזרת ביובית ולחץ מים גבוה, את השורשים יש לרסק באמצעות מוטות ביוב מיוחדים או רובוט ייעודי לריסוק פסולת קשה, לאחר שטיפת הצנרת ניתן במקרים מסוימים לתקן את הצנרת מבפנים ללא צורך בהחלפתה, יש שיטות חדשות כמו שרוול ספוג בשרפים ודבקים ושיטת בלון לתיקון פנים הצנרת.


התמודדות עם בעיות בצנרת בבניין משותף


בכפר אז"ר הוקמו בניינים משותפים רבים, תנופת הבנייה ממשיכה ביישוב ובנייני מגורים גבוהים מוקמים בזה אחר זה. הסבירות לתקלות בצנרת המשותפת הולכת וגדלה עם הזמן בגלל התקנת מערכות מורכבות כמו משאבות מים וביוב, מערכות סולאריות לחימום מים ועוד. גם השימוש בתשתיות האינסטלציה הולך וגובר עם השנים בעקבות העלייה באיכות החיים והמספר הרב של הדיירים בבנייני המגורים הגבוהים.


בעיות בצנרת הבניין המשותף הן דבר שכיח, אין לדחות את הטיפול בנושא, במידת הצורך יש להזמין אינסטלטור 24 שעות בכפר אז"ר לטיפול יעיל ומהיר בבעיה וכדי לאפשר לדיירים לשוב לשגרת חייהם במהירות. ועד הבית אחראי על הנושא, עליו לבחור אינסטלטור בכפר אז"ר המציע עבודה עם אחריות ומחויב לשירות מהיר, למחיר הוגן ולהתקנת צנרת חדשה ואיכותית העומדת בכל התקנים הנדרשים.

אינסטלטור בכפר אז"ר עם שירות 24/7 כולל שבתות!