אינסטלטור בכפר מעש


החלפת צנרת בבית פרטי ובכל מבנה אחר כרוכה לרוב גם בפירוק אריחי הריצוף כדי להתקין את קווי המים והביוב החדשים. העבודה מורכבת ומחייבת ניסיון עשיר וידע רב בתחום האינסטלציה והריצוף, לכן חשוב להזמין אינסטלטור בכפר מעש המתמחה בעבודה זו ומציע פתרונות איכותיים ויצירתיים, ועבודה עם כתב אחריות. חברת "ניקוזים" מציעה שירותי אינסטלציה בכפר מעש והסביבה, החברה מתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומציעה פתרונות מתקדמים, מחירים הוגנים, שירות מכל הלב וכתב אחריות בכל עבודה.
חברת "ניקוזים" מציעה בין השאר פתרונות מקצועיים לעבודות אינסטלציה מורכבות כגון תיקון פיצוצי צנרת בגובה, תיקון והחלפת צנרת מים וביוב, איתור נזילות ללא הרס באמצעות עזרים טכנולוגיים חדשניים, תיקון מערכות סולאריות, תיקון והחלפת ברזים, אסלות וניאגרות ועוד. כמו כן, החברה מציעה שירות אינסטלטור 24 שעות בכפר מעש והסביבה, החברה מפעילה מוקד שירות מאויש מסביב לשעון, השירות ניתן 24/7, כולל שבתות וחגים.


אינסטלטור בכפר מעש להחלפת צנרת וריצוף בבית הלקוח


צנרת מים וביוב עשויה לסבול מתקלות שונות כמו נזילות, סתימות, סדקים ובלאי טבעי. במבנים שגילם 20 שנה ויותר מותקנת צנרת ישנה יחסית העשויה לרוב ממתכת. עם הזמן הצנרת מחלידה ונסתמת, ניתן לראות סימני קורוזיה במים היוצאים בברזים, ולעתים סובלים מסתימות ומנזילות בצנרת בשכיחות גבוהה, ולאחר תיקונים רבים אין מנוס אלא לקרוא לאינסטלטור כדי להחליף את הצנרת הישנה בחדשה ואיכותית יותר.

אינסטלטור בכפר מעש
אינסטלטור בכפר מעש 24/7

אינסטלטור בכפר מעש המתמחה בעבודות של החלפת צנרת וריצוף בודק היכן ממוקמת הצנרת הישנה, עליו לשלוף את חלקיה בזהירות, לתכנן את הצנרת החדשה ולהתקין אותה עם שיפועים נכונים. במהלך העבודה להחלפת הצנרת יש להרים אריחי ריצוף בתוואי בו נמצאת הצנרת הישנה, הבית הופך למעין אתר בנייה, ועד להשלמת העבודה לא ניתן להשתמש בתשתיות האינסטלציה בבית.
לכן, חשוב להזמין אינסטלטור מקצועי המציע עבודה מהירה ויעילה, ומתחייב להתקין צנרת איכותית העומדת בתקן הישראלי המחייב וריצוף מקצועי. ניתן לנצל את העבודה להחלפת הצנרת כדי לערוך שיפוץ חלקי בנכס, במידה והריצוף ישן כדאי להחליפו בריצוף חדש וטרנדי יותר. כך זוכים גם לתשתיות אינסטלציה חדשות ואיכותיות לאורך שנים וגם לריצוף חדש ומרהיב המותאם לאורח החיים המודרני ולסגנון העיצוב המועדף של הלקוח.


עבודה איכותית עם אחריות ובמחיר משתלם


צנרת ישנה כדאי להחליף במהלך שיפוץ הנכס, עם זאת לא ניתן לצפות תקלות ובעיות בצנרת הביתית, לכן אם סובלים מפיצוץ צנרת, מנזילות ומסתימות קשות, חשוב להזמין אינסטלטור אמין לבדיקת הצנרת. לאחר אבחון מצב הצנרת, לרוב באמצעות צילום פנים צנרת, יכול האינסטלטור להמליץ על החלפת הצנרת הישנה או על תיקון שלה. במידה והצנרת ישנה כדאי להחליף אותה, העבודה מחייבת פירוק והרמת אריחי הריצוף, לכן כדאי לנצל את האירוע כדי לשדרג גם את עיצוב הבית ולהחליף את הריצוף.
לעתים יש להחליף צנרת רק בחדר הרחצה או במטבח, לכן אין צורך להיכנס להוצאות גדולות של שיפוץ מקיף בכל הנכס. ניתן להסתפק בהחלפת הצנרת הישנה ובהתקנת ריצוף חדש בהתאם לטעם האישי ולמגבלות התקציב.


את העבודה להחלפת הצנרת והריצוף יש להפקיד בידיו של אינסטלטור מקצועי ואמין. אינסטלטור מנוסה מתקין צנרת חדשה באיכות גבוהה כמו צנרת SP או פקגול. יש לחתום על חוזה עבודה מסודר הכולל פירוט העבודה וחומרי גלם. חשוב לוודא כי האינסטלטור דואג לפינוי פסולת בנייה, להחלפת צנרת מים חמים וקרים, לשיפועים נכונים, להחלפת קופסאות ניקוז ברצפה, להחלפת החול ולריצוף ברמת גימור גבוהה ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח.


בכל מקרה של בעיה בצנרת מים וביוב יש להזמין מדי אינסטלטור, לאחר אבחון הצנרת הוא ימליץ על השיטה הנכונה ביותר, ורק במידת הצורך ימליץ על החלפת צנרת. אם הבעיה חלה בסופי שבוע ובשעות לילה, יש להזמין אינסטלטור 24 שעות בכפר מעש לטיפול חירום בצנרת מאחר ואין להזניח את הבעיה אחרת מסתכנים בנזקי רכוש, הצפות, מפגעים תברואתיים, ריח בלתי נסבל ונזקים לרכוש צד שלישי.

שירות אינסטלציה בכבר מעש 24/7!