אינסטלטור בכפר שמריהו

חברת "ניקוזים" הוקמה לפני למעלה מ-30 שנה כעסק משפחתי המתמחה בעבודות אינסטלציה קלות ומורכבות. בין השאר החברה מציעה איתור ותיקון נזילות במבנים ובגינות, עבודות גובה לתיקון ולהחלפת צנרת ולפתיחת מרזבים, צילום פנים צנרת, תיקון והתקנת אסלות וניאגרות סמויות של מיטב המותגים ועוד.

התקשרו עכשיו ותוך זמן קצר צוות האינסטלטורים של חברת "ניקוזים" יגיע אליכם על מנת לאבחן את הבעיה, להציע פתרונות משתלמים ולבצע עבודה מקצועית עם כתב אחריות, תוך התחייבות למחירים הוגנים ואטרקטיביים. החברה מציעה שירות 24/7, גם בשבתות וחגים.
אם אתם זקוקים לשירות איתור נזילות בגינה על ידי אינסטלטור בכפר שמריהו, ואם קיבלתם חשבון מים מנופח ואתם חוששים כי קיימת נזילה בגינה, התקשרו עוד היום ונגיע אליכם במהרה.

אינסטלטור בכפר שמריהו

אינסטלטור בכפר שמריהו לאיתור נזילות בבית ובגינה

כל נזילה מחייבת פתרון מהיר ויעיל, הנזילה עלולה להסב נזקים לרכוש הפרטי, לתשתיות וגם לרכוש השכנים. בנוסף, הנזילה עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך לגינת הנוי המטופחת, לריקבון, למפגע תברואתי ולהתפרצות מחלות מסוכנות לאדם ולחיות המחמד.
אינסטלטור בכפר שמריהו מגיע במהירות האפשרית לאחר הקריאה, תפקידו לאתר את מיקום הנזילה ובהתאם לאבחון הוא יציע פתרונות אפשריים ועלויות תיקון. לאחר אישור הלקוח האינסטלטור מתקן את הנזילה במיומנות גבוהה ובאמצעות שיטות עבודה חדשות המבטיחות תיקון מקצועי ברמה גבוהה לאורך זמן.

סימנים לנזילה בגינה

ישנם מספר סימנים העשויים להעיד על נזילה בגינת הנוי בבית פרטי או בבניין משותף. אם לאחר סגירת ברז המים הראשי רואים כי המחוג ממשיך לרוץ כנראה שיש נזילה וחשוב לטפל בה במהירות כדי להימנע מהצפות ומנזקי רכוש כבדים. בנוסף, כאשר מבחינים כי ישנה הצטברות מים חריגה בשטח המושקה או מגלים הצפה בגינה או בסמוך לה, יתכן כי קיימת נזילה המחייבת פתרון מהיר ויעיל. גם בעת גילוי רטיבות ועובש בקיר חיצוני הגובל בגינה יש לבדוק האם קיימת נזילה או ישנה בעיה אחרת המחייבת טיפול.

איתור ותיקון נזילה בגינה או בחצר ללא הרס

קיים חשש רב בקרב בעלי בתים פרטיים בכפר שמריהו, ובשאר יישובי המדינה, כי תיקון הנזילה בגינה יגרום להרס רב ולנזק בל ישוער לצמחייה, לדשא, לריצוף היוקרתי, למזרקה ולפריטי נוי. מעבר לעלויות התיקון חוששים בעלי הבתים כי יהיה עליהם לשלם כסף רב גם לשיקום הגינה לאחר תיקון הנזילה. לכן, חשוב להזמין אינסטלטור בכפר שמריהו המציע שירות חדשני ומתקדם לאיתור נזילות בחצר ללא הרס.

אינסטלטור מקצועי ואמין מציע איתור נזילות בגינה באמצעות אמצעים טכנולוגיים משוכללים כמו מצלמה תרמית, מכשיר שמע לאיתור נזילות בעזרת גלי קול ובעזרת פתרונות טכנולוגיים נוספים. בעזרת מצלמה תרמית ניתן לאתר נזילות בקלות יחסית, המכשיר מאפשר לבצע בדיקה תרמוגרפית על מנת לאבחן את מקור ומיקום הנזילה, עם זאת במקרים בהם הנזילה נגרמה כתוצאה מפיצוץ בקווי ביוב ובצנרת תת קרקעית בעומק רב, המכשיר היעיל יותר הוא מכשיר אולטרה סאונד (גלי קול) באמצעותו ניתן לאתר נזילה בשטח פתוח ובעומק רב.

איתור הנזילה בגינה במכשור מתקדם מונע הרס רב כיוון שאין צורך לחפור לעומק בכל הגינה עד לגילוי מיקום הבעיה. כך הדיירים אינם סובלים מעגמת נפש בשל הרס גינת הנוי המטופחת שלהם, וגם חוסכים זמן ועלויות.

אינסטלטור בכפר שמריהו לעבודה עם כתב אחריות

כאשר מגלים את הנזילה בסוף השבוע או בחג אין להמתין ויש לפעול במהירות אחרת מסתכנים בבעיה מורכבת יותר ובהרס רב לגינה. יש להזמין אינסטלטור 24 שעות בכפר שמריהו המתחייב להגיע במהירות, לאתר את מיקום הנזילה ללא הרס ולבצע תיקון יעיל ולהעניק כתב אחריות על העבודה. 

זמינים להגעה גם באמצע הלילה!