אינסטלטור בבית דגן

החלפת צנרת בבית או בחצר נחשבת לעבודה מורכבת ועלותה גבוהה. החשש הגדול ביותר של בעלי הנכס הוא הנזק לאריחי הריצוף והחיפוי מאחר ועד לאחרונה כל עבודה להחלפת צנרת גררה פירוק מרצפות ואריחי חיפוי. לכן, כדאי לדעת כי חברת "ניקוזים" המתמחה בכל עבודות האינסטלציה מציעה פתרונות מתקדמים כמו החלפת צנרת ללא שבירת מרצפות ותיקון נזילות ופיצוצי צנרת ללא הרס מיותר. 
חברת "ניקוזים" הוקמה לפני למעלה מ-40 שנה כעסק משפחתי, עם השנים החברה גדלה וצברה מוניטין בענף. החברה מציעה שירות בפריסה ארצית רחבה, ניתן להזמין אינסטלטור בבית דגן והסביבה לתיקון כל הבעיות ולתחזוקה שוטפת. בין השאר החברה מתמחה בעבודות כמו תיקון מערכות סולאריות, תיקון והחלפת ברזים, ניאגרות ואסלות, איתור נזילות ללא הרס, עבודות אינסטלציה בגובה, החלפת צנרת ישנה ועוד מגוון עבודות. כמו כן, החברה מציעה שירות אינסטלטור 24 שעות בבית דגן למקרי חירום ולעבודות שלא ניתן לדחות.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור בבית דגן להחלפת צנרת

כל צנרת סובלת מבלאי טבעי ומשחיקה, וכתוצאה מהזנחה ומשימוש תכוף במערכות האינסטלציה בבית, בדירה או במבנה, עשויה הצנרת לסבול מנזקים שונים כמו היווצרות סדקים, חדירת שורשים לקווי ביוב, סתימות קשות, אבנית, שומנים ופסולת הנצמדים לדפנות הצנרת וכיוצא בזה. עד לאחרונה היה נהוג להחליף את הצנרת הישנה, עבודה מורכבת ויקרה שחייבה גם הרס בגינה בגלל חפירות לגילוי הצנרת ולהחלפת המקטעים ושבירת מרצפות בבית או בחצר המרוצפת.

כיום, אינסטלטור בבית דגן מסוגל לספק מענה מקצועי יעיל ואיכותי להחלפת צנרת ללא הרס מיותר וללא שבירת מרצפות, קידוחים או פירוק אריחי חיפוי מקירות המבנה. לפני כ-30 שנה הומצאה באנגליה שיטה חדשנית לתיקון ולחידוש צנרת ללא הרס וחפירות, בשיטה זו מחדירים שרוול העשוי מגליל בד חזק הספוג בתערובת מיוחדת של דבקים ושרפים. לאחר החדרת השרוול ממתינים לייבוש הדבקים, חותכים את הקצוות, שוטפים את הצנרת ומוודאים כי אין נזילות וכי העבודה בוצעה במקצועיות ובשלמות.
ישנה שיטה נוספת להחלפת צנרת ללא שבירת מרצפות או הרס, בשיטת הבלון ניתן לתקן נזילות וסדקים בצנרת הישנה ללא שבירת מרצפות וללא חפירות מיותרות. האינסטלטור מחדיר בלון ייעודי העטוף בתערובת של סיבי זכוכית ודבקים חזקים וקשיחים במיוחד, לאחר החדרת הבלון למקום אותו יש לתקן בצנרת, מנפחים את הבלון עד שהחומרים נצמדים לדפנות הצנרת הישנה ולאחר ייבוש מוציאים את הבלון החוצה.

אינסטלטור בבית דגן

צילום צנרת לפני תחילת העבודה

כאשר מעוניינים להחליף או לתקן צנרת ישנה ללא הרס, חפירות ושבירת מרצפות יש להזמין אינסטלטור בבית דגן המתמחה בעבודה זו ובשיטות מתקדמות להחלפת צנרת. האינסטלטור מבצע אבחון מקדים של מצב הצנרת בעזרת מצלמה תרמית או החדרת סיב אופטי, במקרה וזקוקים להחלפת צנרת ביוב ראשית נהוג להחדיר רובוט ייעודי עם מצלמה כדי לבדוק היכן הבעיות בצנרת הקיימת והאם יש צורך לרסק ולשטוף פסולת ושורשים שצמחו ללא הפרעה. את התיקון ניתן לבצע רק לאחר שטיפה יסודית של פנים הצנרת ואבחון מצבה.

לאחר אבחון וצילום פנים הצנרת יציע האינסטלטור את השיטה הנכונה והיעילה ביותר להחלפת הצנרת או לתיקונה. אם הצנרת חדשה או במצב תקין ואין צורך להחליף אותה, יתכן והאינסטלטור ימליץ על שיקום הצנרת באמצעות שיטת השרוול או שיטת הטלאי, כך חוסכים עלויות גבוהות ונהנים מעבודה עם אחריות ומצנרת איכותית ונקיה המתפקדת בדיוק כמו צינור חדש שרק הותקן.

במקרי חירום יש להזמין אינסטלטור 24 שעות בבית דגן כדי לאתר את הבעיה בצנרת ולהציע את הפתרון היעיל, הנכון והמשתלם ביותר ללקוח.

שירות בבית-דגן ע"י צוות מקצועי 24/7!​