איתור נזילות במצלמה טרמית

האם גיליתם סימני רטיבות בתקרה או בקירות? סובלים מנזילה או חוששים כי יש פיצוץ בצנרת המים או הביוב? חברת ניקוזים מתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין השאר איתור נזילות במצלמה טרמית ללא הרס וחפירות, תיקון פיצוצי צנרת, תיקון מערכות סולאריות לחימום מים, החלפת צנרת ותשתיות אינסטלציה, תיקון ניאגרות רגילות וסמויות ועוד. התקשרו עכשיו וצוות מקצועי מחברת ניקוזים יגיע אליכם במהרה לפתרון הבעיה.

איתור נכון של נזילות באמצעות במצלמה טרמית

בשנים האחרונות חלה התקדמות משמעותית בתחום האינסטלציה, מכשירים חדשים עם טכנולוגיות מתקדמות מסייעים לאינסטלטור המודרני להציע שירות חדשני, מהיר ויעיל יותר. אם בעבר הלא רחוק נאלצו האינסטלטורים לשבור קירות, להסיר אריחי חיפוי וריצוף, לקדוח ולחפור כדי לגלות נזילות ופיצוצי צנרת, כיום הם נעזרים באמצעים מתקדמים כמו מצלמה טרמית וסיב אופטי לצילום פנים צנרת.

כאשר אתם מחפשים אינסטלטור בפתח תקווה והסביבה לתיקון נזילות בבית או בעסק, עליכם לוודא כי הוא מציע פתרונות מתקדמים לאיתור הנזילה, ללא צורך בשבירת קירות, הרמת מרצפות, הסרת אריחי חיפוי מאבן טבעית, שיש או קרמיקה, וללא חפירות מיותרות.

חשוב להדגיש כי כאשר מבחינים בסימני נזילה כמו רטיבות בקיר או בתקרה, הצפה, כתמי עובש, פטריות או ריח רע, יש להזמין מיד אינסטלטור במרכז המתמחה בפתרון הבעיה. נזילות מצנרת מים ומקווי ביוב הן בעיה שכיחה, בעיקר במבנים שגילם מעל 15 שנה, אך לא רק.

נזילות במבנה עשויות להיגרם מגורמים שונים ומגוונים כגון בעיות איטום במרפסת, בגג המבנה, בקירות החיצוניים, בעיות במרזבים או מכשל בצנרת.

ברוב המבנים הצנרת אינה גלויה לעין מאחר והיא מותקנת בתוך הקירות או תחת הריצוף. לעתים קשה לגלות את מקום הנזילה ורק אינסטלטור בפתח תקווה בעל ניסיון עשיר וציוד מקצועי יכול לאתר את הנזילה ללא הרס וחפירות בקירות. כדאי לדעת כי איתור נזילות במצלמה טרמית מחייב ניסיון רב, האינסטלטור מבצע מספר בדיקות כדי לאתר את מיקום הנזילה ולאבחן בדיוק את הבעיה ממנה הלקוח סובל.

כיצד מתבצעת בדיקת איתור נזילות במצלמה טרמית​?

מצלמה טרמית קולטת ברגישות את האנרגיה האינפרה אדומה הנשלחת מעצמים אותם סורקים, כמו קיר, צנרת מים, קווי ביוב, מרזב וכדומה. האותות הנקלטים במצלמה מתורגמים בעזרת תוכנה לצילום צבעוני, כל צבע מייצג טמפרטורה שונה. בדיקה טרמוגרפית בעזרת מצלמה טרמית משוכללת כוללת הדמיה של השטח הנסרק, האינסטלטור יכול לאבחן בדיוק גבוה היכן נמצאת הנזילה ולהציע את הפתרון היעיל והנכון לבעיה.

סריקה טרמית עשויה לגלות גם ליקויי בנייה כמו בעיות איטום במעטפת המבנה, לחות פנימית בקירות, הצטברות מים מתחת ליריעות איטום המותקנות בגג, בעיות איטום מסביב לפתחים במבנה (חלונות ודלתות) ועוד.

איתור נזילות במצלמה טרמית

מדוע כדאי לאתר את הנזילה באמצעות מצלמה טרמית?

איתור נזילות אינו דבר של מה בכך, לעתים לא ניתן להבחין בסימנים המעידים על נזילה או בעיות איטום. לכן אם מקבלים חשבון מים מנופח, סובלים מריח לא נעים במבנה או מגלים סימני רטיבות ועובש, רוב הסיכויים כי קיימת נזילה במבנה ויש להזמין אינסטלטור במרכז המתמחה בפתרון הבעיה.

החשש הגדול של הלקוח הוא שאינסטלטור יחפור ויקדח בכל הבית עד לאיתור הנזילה. לכן, חשוב לוודא מראש כי האינסטלטור מגיע עם מצלמה טרמית לגילוי מהיר ויעיל של הנזילה או כשל הבנייה, כך תוכלו להימנע מהפיכת הבית לאתר בנייה, מהוצאה כספית גבוהה יותר ומפגיעה באיכות החיים.

חברת ניקוזים מציעה שירות מסביב לשעון לתושבי פתח תקווה ויישובי המרכז, לחברה צוות מקצועי ומיומן, ציוד מתקדם ושיטות עבודה חדשניות ויעילות יותר. התקשרו עכשיו או השאירו הודעה באתר ונחזור אליכם בהקדם, ותוך זמן קצר תיהנו גם אתם מפתרון מלא של הבעיה, מעבודה עם אחריות במחיר הוגן ושווה לכל כיס, ומשירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.