פתיחת סתימה בכיור

סובלים מסתימה בכיור ומחפשים אינסטלטור בפתח תקווה והסביבה? התקשרו עכשיו למוקד השירות של חברת "ניקוזים" ותיהנו גם אתם משירות מהיר ויעיל, מעבודה עם אחריות וממחירים משתלמים.

חברת "ניקוזים" הוקמה לפני למעלה משלושים שנה, החברה מתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומציעה פתרונות איכותיים ומתקדמים, גם לבעיות שאינסטלטורים אחרים לא הצליחו לפתור. בין השאר החברה מתמחה בעבודות כמו פתיחת סתימה בכיור, שטיפת צנרת בלחץ מים גבוה, תיקון מערכות סולאריות, תכנון והחלפת צנרת, תיקון נזילות ופיצוצי צנרת. החברה מציעה שירות 24/7, כולל שבתות וחגים. לכל בעיה בתשתיות האינסטלציה בבית או בעבודה הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו מתחייבים להגיע במהירות.

אינסטלטור בעל ניסיון לפתיחת סתימה בכיור

סתימה בכיור היא בעיה מוכרת ושכיחה, לעתים ניתן לפתוח את הסתימה בעזרת פומפה או מים רותחים, במקרים מורכבים יותר יש להשתמש בתכשירים כימיים או אקולוגיים לפתיחת סתימות, ובמקרים הקשים ביותר חובה להזמין אינסטלטור בגני תקווה והסביבה כדי לאבחן את הבעיה ולהציע את הפתרון היעיל והמקצועי ביותר.

אינסטלטור מומחה מגיע עם כל הציוד הנדרש לפתיחת סתימות קלות או מורכבות. תפקידו לאבחן את הבעיה במקצועיות ולהציע ללקוח פתרונות יעילים לאורך זמן. במקרים של סתימה קלה האינסטלטור יפתור את הבעיה בעזרת קפיץ ספירלי ידני או חשמלי, פומפה, תכשיר כימי לפתיחת סתימות או שטיפת הצנרת. לעתים האינסטלטור יפרק את הסיפון כדי לשחרר את הסתימה, אם הבעיה אינה בסיפון כנראה שהסתימה ממוקמת בצנרת.

פתיחת סתימה בכיור

כדי לפתוח סתימה מורכבת וקשה יותר האינסטלטור יכול להציע ללקוח צילום פנים צנרת כדי לאתר בדיוק את מיקומה ולהציע את הפתרון הנכון לבעיה. צילום צנרת מתבצע בעזרת החדרת סיב אופטי, באמצעות הצילום ניתן לאבחן את מצב הצנרת ולאתר את מיקום הסתימה בלי לקדוח, להסיר אריחי חיפוי, להרים רצפות וללא חפירות מיותרות.

יש מקרים בהם הסתימה בכיור נוצרה כתוצאה מסתימה קשה בקווי הביוב הראשיים של הבניין. במקרים אלה יש לפתוח את הסתימה בעזרת ביובית ושטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה. יש שיטות נוספות לפתיחת סתימה קשה בכיור בבית או בעבודה, האינסטלטור יציע את הפתרון המתאים, לכן חשוב להזמין רק איש מקצוע אמין ומנוסה.

פתיחת סתימה בשיטת עשה זאת בעצמך

כאשר סובלים מסתימה קלה בכיור לא חייבים למהר ולהזמין אינסטלטור. כדאי לנסות לפתוח את הסתימה לבד כל עוד פועלים בזהירות כדי לא לגרום לנזק גדול יותר המחייב הזמנת איש מקצוע ועלות גבוהה יותר.

  • פתרון איכותי לסביבה – ניתן לנסות לפתוח את הסתימה בעזרת מים רותחים ואבקת סודה לשתייה, פתרונות אלה אינם פוגעים בסביבה ולכן נחשבים לפתרונות "ירוקים".
  • תכשירים כימיים – בנוסף, אפשר לרכוש תכשירים כימיים ייעודיים עבור פתיחת סתימה בכיור, את המוצרים ניתן לרכוש כיום בכל רשתות המזון, בחנויות מכולת שכונתיות, בחנויות וברשתות לכלי עבודה ובמקומות נוספים. התכשירים אינם מיועדים לפתיחת סתימות קשות.
  • קפיץ ספירלי – כדאי לנסות לפתוח את הסתימה גם בעזרת קפיץ ספירלי אותו מחדירים לכיור, בעלי ידי זהב יכולים לפרק בזהירות את הסיפון ולשטוף, חשוב לא לאבד את הגומיות.

אם בעזרת פומפה, קפיץ ספירלי ושיטות נוספות לא הצלחתם לפתוח את הסתימה עליכם להזמין אינסטלטור מקצועי.
חשוב לציין כי ישנם מקרים בהם הסתימה נגרמה כתוצאה מסתימה קשה בקווי הביוב הראשיים. במקרים אלה יש לפתוח את הסתימה בעזרת ביובית, מוטות ביוב, שטיפת צנרת בלחץ מים גבוה, רובוט לחיתוך שורשים ופסולת מוצקה ובשיטות נוספות.

חברת "ניקוזים" מציעה שירותי פתיחת סתימות בכיור ועבודות אינסטלציה נוספות לתושבי פתח תקווה, גני תקווה ויישובי הסביבה. צרו עמנו קשר ונגיע אליכם במהירות האפשרית על מנת לסייע לכם ולאפשר לכם לשוב שגרת חייכם במהרה, אנו מתחייבים למחירים הוגנים ואטרקטיביים.