פתיחת סתימות ביוב

חברת "ניקוזים" מתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומספקת פתרונות מתקדמים ויעילים במחירים משתלמים ושווים לכל כיס. צוות האינסטלטורים של החברה מתמחה בין השאר בעבודות אינסטלציה בגובה כמו תיקון פיצוצי צנרת והחלפת צנרת, תיקון מערכות סולאריות, תיקון והחלפת דודי שמש, פתיחת סתימות ביוב, בניאגרה, במקלחת ובכיורים, ועוד מגוון שירותים נוספים.

אם אתם סובלים מסתימות קלות או קשות בביוב התקשרו עכשיו למוקד השירות של חברת "ניקוזים". תוך זמן קצר יגיע אליכם אינסטלטור עם כל כלי העבודה הנדרשים לפתיחת הסתימה, ותיהנו גם אתם מעבודה עם אחריות במחיר משתלם. החברה מציעה שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, השירות ניתן ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים.

פתיחת סתימות ביוב ע"י אינסטלטור מקצועי

סתימה בביוב נחשבת לאחת הבעיות הנפוצות, הסתימה עשויה להיגרם מסיבות שונות כמו השלכת מוצרי היגיינה בלתי מתכלים (תחבושות היגייניות, טמפונים, מגבונים וכדומה), שאריות של פסולת בנייה בקווי הביוב, הצטברות שומנים, שיער ופסולת אורגנית ומוצקה בדפנות הצנרת, צמיחת שורשים בקווי הביוב ועוד.

לפני פתיחת הסתימה בביוב יש לאבחן את הבעיה כדי להציע את הפתרון הנכון והיעיל ביותר. אינסטלטור מקצועי מבצע בדיקות מקיפות כדי לאתר את המיקום המדויק של הסתימה, ללא הרס או חפירות מיותרות. לרשותו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור מיקום הנזילה, בין השאר סיב אופטי לצילום פנים צנרת, רובוט עם מצלמה וכיוצא בזה.

דרכים לפתיחת סתימות קלות וקשות בביוב

ישנן דרכים מגוונות ויעילות לפתיחת סתימות ביוב, יש להתאים את הפתרון לסוג הצנרת ומיקומה, ובהתאם לגורמים שהובילו לסתימה הקשה. אינסטלטור בעל ניסיון מאבחן במיומנות את הבעיה, לרשותו אמצעים יעילים ומוכחים לפתיחת סתימות קשות בביוב כגון:

  • מוטות לפתיחת סתימות – מוטות ייעודיים לפתיחת סתימה בביוב, המוט עמיד וחזק, ניתן להאריך את המוט בעזרת חיבור מוטות נוספים כדי להגיע לעומק הצנרת ולשחרר את הסתימה. בראש המוט מתקינים אביזרים ייעודיים לפתית הסתימה כמו קפיץ, ספירלה, וו תפיסה וכדומה.
  • קפיץ לפתיחת סתימות – קפיץ ייעודי עם ראש ספירלי לפתיחת סתימות קלות יחסית בבית או בחצר, אפשר לרכוש קפיץ בכל חנות כלי עבודה.
  • בלון לפתיחת סתימות – בלון ייעודי לפתיחת סתימות יחסית קלות בצנרת בקוטר 1-6 אינץ', ניתן לחבר את הבלון לכיור ביתי על מנת לשחרר באופן עצמי סתימות יחסית קלות.
  • משאבת מים – שטיפת קווי ביוב בעזרת לחץ מים גבוה, יש משאבות מים בהספקים שונים, המשאבה מחוברת לצינור מים המוחדר לצנרת הביוב.
  • ביובית – לפתיחת סתימות קשות מומלץ להזמין אינסטלטור בפתח תקווה או באזור המרכז המתמחה בנושא ומציע שירות לפתיחת הסתימה עם ביובית. הביובית היא משאית עם מיכל גדול לאגירת מים, יש בה משאבות חזקות וציוד לפתיחת סתימות ולשטיפת צנרת בלחץ מים גבוה.
  • רובוט לחיתוך שורשים וריסוק פסולת – לפתיחת סתימה קשה שנוצרה כתוצאה מחדירת וצמיחת שורשים בקווי הביוב מומלץ להזמין בעל מקצוע אמין עם רובוט ייעודי לחיתוך ולריסוק שורשים ופסולת מוצקה. יש להחדיר את הרובוט לקו הביוב הראשי, ניתן לשלוט בו בעזרת מצלמה המותקנת בראשו ולבצע עבודה אפקטיבית לניקוי הצנרת ולפתיחת הסתימה הקשה. כדאי לשטוף את הצנרת בלחץ מים גבוה אחרי ריסוק השורשים והפסולת.

חברת "ניקוזים" מתמחה בפתיחת כל סוגי הסתימות, לחברה ציוד מתקדם ושיטות עבודה יעילות ומוכחות. פתיחת סתימות ביוב על ידי צוות מקצועי מבטיחה ללקוח שקט נפשי ופתרון יעיל לאורך זמן. התקשרו עכשיו למוקד השירות הזמין 24/7 ואינסטלטור מומחה יגיע אליכם תוך זמן קצר לפתרון הבעיה, תוך התחייבות לעבודה עם אחריות ולמחיר הוגן.