אינסטלטור בכוכב יאיר

מחפשים אינסטלטור מקצועי ואמין בכוכב יאיר המתמחה בין השאר בהחלפת צנרת בגינות נוי פרטיות וציבוריות? חברת "ניקוזים" מציעה פתרונות מתקדמים לכל עבודות האינסטלציה, בין השאר החברה מתמחה גם בתכנון ובהחלפת צנרת המים בגינה. כך תוכלו לשדרג את מראה הגינה שלכם וליהנות מצמחייה עשירה ומצנרת תקינה לאורך זמן עם לחץ מים גבוה המאפשר לממטרות להשקות ביעילות וללא קרחות ודשא צהוב.

חברת "ניקוזים" הוקמה לפני למעלה מ-30 שנה, החברה משפחתית ומציעה צוות מקצועי ומיומן בכל עבודות האינסטלציה, קלות ומורכבות כאחד. בין השאר החברה מספקת פתרונות יעילים ומוכחים לעבודות כגון תיקון מערכות סולאריות לחימום מים, תיקון והחלפת צנרת מים וקווי ביוב, פתיחת כל סוגי הסתימות בבית ובחצר, איתור נזילות ללא הרס, תיקון פיצוצי צנרת וכדומה. 
כמו כן, החברה מציעה שירות אינסטלטור 24 שעות בכוכב יאיר, השירות מסביב לשעון ניתן ללקוחות פרטיים, עסקים ומוסדיים, כולל שבתות וחגים.

למה לחכות? חייגו עכשיו:

אינסטלטור בכוכב יאיר לתיקון והחלפת צנרת בגינה​

ביישוב כוכב יאיר שהוקם בסוף שנת 1980 כ-10,000 תושבים, היישוב מאופיין בבנייה צמודת קרקע ויש בו גינות ציבוריות רבות. רוב התושבים גרים בבתים צמודי קרקע עם גינות נוי בגדלים שונים, התושבים נהנים מאיכות חיים גבוהה ורבים נוהגים לטפח את הגינה הפרטית. כדי להבטיח שהדשא והצמחייה בגינה יקבלו את המים הנדרשים לצמיחתם יש לתכנן ולהתקין מערכת השקיה מתקדמת ואיכותית עם ממטרות מודרניות שמופעלות בעזרת לחץ מים וטפטפות.

הצנרת הישנה בגינת הנוי סובלת מבלאי גבוה, מקרינה ומטמפרטורה גבוהה הגורמת לשחיקה מהירה של צנרת הפלסטיק, גם הקרקע לעתים זזה וגורמת לפיצוצי צנרת ולשחיקה גבוהה, לכן אחת לתקופה מומלץ להחליף את הצנרת הישנה בחדשה ואיכותית יותר. את העבודה מומלץ לבצע בעזרת אינסטלטור בכוכב יאיר שמכיר היטב את תנאי השטח וסוג הקרקע באזור ומציע פתרונות מתקדמים ויעילים, עבודה עם אחריות, שירות מעולה ומחירים אטרקטיביים.

האינסטלטור מגיע לבית הלקוח על מנת לאבחן את הקרקע וסוג מערכת ההשקיה, הוא בודק מהו לחץ המים והאם כדאי להתקין גם מערכת להגברת לחץ על מנת להבטיח השקיה יעילה בכל רחבי הגינה. לאחר תכנון מקצועי של הצנרת צוות אינסטלטורים מקצועי ומיומן מגיע עם כל הציוד הנדרש על מנת לבצע את העבודה במהירות, וללא גרימת נזקים מיותרים לצמחים, לדשא, לעצים ולרכוש.

אינסטלטור בכוכב יאיר

ניהול השקיה נכון ויעיל בכל חלקי הגינה

כיום, נהוג להתקין מערכת השקיה ממוחשבת באיכות גבוהה על מנת להבטיח תחזוקה יעילה ונכונה של הגינה והצמחים השתולים בה. מעבר להשקעה במערכת השקיה ממוחשבת חשוב לתכנן היטב את הצנרת, במידה וסובלים מקרחות, מדשא צהוב באזורים שונים, מנזילות רבות ומהצפות, חשוב להזמין אינסטלטור בכוכב יאיר המתמחה בעבודות כמו החלפת צנרת בגינה והגברת לחץ מים.

האינסטלטור מאבחן את מיקום ואיכות הצינורות הישנים בגינה ומתכנן את העבודה הנדרשת להחלפת הצנרת הישנה. חשוב לדעת כי האינסטלטור נעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כדי לגלות היכן נמצאת הצנרת הטמונה מתחת לקרקע, כך אין צורך לחפור בכל הגינה ולהרוס צמחים. אינסטלטור מקצועי מתאים את הצנרת למערכת ההשקיה, מתקין וסתי לחץ במקומות נכונים ודואג לחיבור הטפטפות, המתזים ושאר הצנרת באמצעות מחברים איכותיים.

בסיום העבודה האינסטלטור מבצע בדיקה על מנת לוודא כי אין נזילות וכי לחץ המים תקין בממטרות, במתזים ובטפטפות, הלקוח זוכה לעבודה עם אחריות ולשירות מעולה במחיר משתלם.
בכל מקרה של הצפה בגינה או גילוי פיצוצים בצנרת יש להזמין אינסטלטור 24 שעות בכוכב יאיר. המים עלולים לגרום לנזק רב לגינה, לרכוש, לתשתיות ולרכוש השכנים העשויים לתבוע בגין נזקי רכוש את בעלי הבית. 

שירותי אינסטלציה 24/7 בכוכב יאיר!​