אינסטלטור בתל אביב

מחפשים אינסטלטור בתל אביב המציע זמינות גבוהה ושירות מסביב לשעון? סובלים מסתימה באסלה או מהצפה בדירה בלילה, וזקוקים לשירותי חירום של אינסטלטור מקצועי, יעיל ואמין? התקשרו עכשיו לחברת "ניקוזים" המתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומספקת פתרונות מתקדמים במחירים משתלמים.

צוות האינסטלטורים של "ניקוזים", חברה בעלת ותק מעל 30 שנה, מגיע לבית הלקוח תוך זמן קצר מרגע הקריאה. החברה מתמחה בין השאר בשירותי חירום באמצע הלילה, בשבתות ובחגים, בשירותי איתור נזילות ופתיחת כל סוגי הסתימות, בשאיבת מי הצפה ובתיקון והחלפת דודים ומערכת סולריות. השירות ניתן בכל שכונות העיר, לרבות רמת החייל, הצפון הישן, רמת אביב ונווה צדק.

אינסטלטור בתל אביב

אינסטלטור 24 שעות בתל אביב

רבים מתושבי תל אביב מתגוררים בדירות הממוקמות בבנייני מגורים ישנים בהם מערכות האינסטלציה ישנות, לכן הם סובלים מבעיות רבות כמו סתימות, פיצוצי צנרת, הצפות, רטיבות ונזילות. לעתים אין מנוס אלא להזמין אינסטלטור בלילה, בין השאר כאשר מגלים הצפה בדירה או סובלים מפיצוץ בצנרת. במקרים דחופים חובה להזמין אינסטלטור בתל אביב המציע שירותי חירום, גם בשבתות ובחגים.

בעיות אינסטלציה שכיחות בתל אביב

בעלי בתים ושוכרים רבים בתל אביב סובלים מבעיות אינסטלציה שכיחות כמו סתימות, נזילות, עובש ורטיבות בקירות ובתקרה. אין להזניח את הבעיה ויש להזמין מיד אינסטלטור בתל אביב מקצועי וזמין המציע פתרונות מתקדמים וכתב אחריות על כל עבודה.
חשוב לדעת כי יש בעיות אינסטלציה הנמצאות באחריות המשכיר, תקלות אחרות נגרמות כתוצאה מבלאי טבעי של מערכת האינסטלציה, לכן עלויות התיקון חלות של השוכר. חשוב לבדוק בחוזה השכירות מי אחראי על תיקון בעיות במערכת האינסטלציה, לעתים הבעיה מורכבת יותר ובהתאם לתקנון הבניין על כל הדיירים לשאת בעלות התיקון.

עבודה מקצועית עם אחריות

בעת הזמנת אינסטלטור בתל אביב יש לוודא כי ברשותו כל הידע והניסיון כדי לאבחן את הבעיה ולטפל בה במיומנות גבוהה. אינסטלטור מקצועי ויעיל מציע מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין השאר:
איתור נזילות בדירה ובחצר ללא חפירות והרס
פתיחת סתימות קשות וקלות תוך זמן קצר
• שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה
• ניקוי שורשים בקווי הביוב התת קרקעיים
• שירותי חירום 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
• תיקון והחלפת דודים
תיקון מערכות סולאריות
• תיקון בעיות בניאגרה סמויה
• הגברת לחץ מים
• תיקון פיצוצי צנרת, לרבות עבודות בגובה כדי לתקן צנרת חיצונית בבניין
• תיקון והחלפת צנרת מים וביוב

כיצד לבחור אינסטלטור בתל אביב?

בחירת אינסטלטור אינה דבר של מה בכך, מומלץ לחפש שרברב זמין המתחייב להגיע במהירות ומציע פתרונות מתקדמים ועבודה עם כתב אחריות. כדאי לבחור איש מקצוע מהאזור ולא להזמין אינסטלטור שגר רחוק מאחר ואז עלות העבודה עשויה להיות יקרה יותר בגלל מרחק וזמן הנסיעה. מעבר לכך, רק אינסטלטור בתל אביב מקומי מכיר את כל שכונות ורחובות העיר, את מצוקת החניה ואת הבעיות השכיחות במערכות האינסטלציה הביתיות, כך הוא יגיע עם כל הציוד הנדרש על מנת לבצע עבודות כמו פתיחת סתימות באסלה, בכיור, באמבטיה ובקווי ביוב ראשיים, שאיבת מי הצפה כתוצאה מחדירת מים למבנה עקב ליקויי בנייה, בעיות איטום או פיצוץ בצנרת, ותיקון נזילות בגלל בלאי טבעי ומסיבות נוספות.

חשוב להדגיש כי בעיות רבות במערכת האינסטלציה בבית או בעסק עלולות להתרחש בשעות לא צפויות ושגרתיות, לכן תמיד כדאי להיות מוכנים לבעיה ורצוי להצטייד מראש בטלפון של אינסטלטור 24 שעות באזור תל אביב. כדי להזמין אינסטלטור בלילה לתיקון בעיה דחופה שאינה ניתנת לדיחוי ניתן לערוך סקר שוק מהיר, חשוב לשוחח עם איש המקצוע בטלפון כדי לתאר את הבעיה, והוא ידריך את הלקוח כיצד לנהוג עד להגעתו למקום.