תיקון נזילה בניאגרה סמויה

סובלים מנזילה בניאגרה סמויה? מחפשים אינסטלטור בפתח תקווה והסביבה לתיקון הבעיה? התקשרו עכשיו למוקד השירות של חברת "ניקוזים", תוך זמן קצר יגיע אליכם אינסטלטור מקצועי ויעיל לתיקון הבעיה במחיר משתלם ושווה לכל כיס.

חברת "ניקוזים" הוקמה כעסק משפחתי לפני למעלה מ-30 שנה, החברה נחשבת למובילה בענף וזוכה למוניטין רב. החברה מתמחה בכל עבודות האינסטלציה ומחויבת לסטנדרטים גבוהים במיוחד. בין השאר, החברה מספקת פתרונות מתקדמים לעבודות אינסטלציה בגובה, לתיקון והחלפת צנרת, לתיקון נזילה בניאגרה רגילה או סמויה, לפתיחת סתימות ועוד.

תיקון נזילה בניאגרה סמויה אינו דבר של מה בכך בגלל מורכבות העבודה, כדי ליהנות מפתרון יעיל ומהיר ללא הרס ובעלות משתלמת, התקשרו למוקד השירות שלנו ואנו נדאג לכל השאר.

סיבות לנזילה בניאגרה סמויה

בבתים רבים מותקנת ניאגרה סמויה בגלל האסתטיקה הגבוהה והעיצוב המינימליסטי שמאפשר לנצל טוב יותר את חלל חדרי הרחצה והשירותים. מיכל ההדחה מותקן בתוך הקיר בצורה מוסתרת, ורק לחצני הדחת המים גלויים לעין. כאשר מגלים סימני רטיבות, סובלים מהצפה, מקבלים חשבון מים מנופח או שומעים רעש של זרימת מים באזור הניאגרה, יש לבדוק האם קיימת נזילה בניאגרה הסמויה. לא חייבים לפרק את אריחי החיפוי או לחפור בקיר מאחר ויש פתח שירות דרכו ניתן להגיע למכלולי הניאגרה ולתקן את הבעיה.

ברוב המקרים הנזילה בניאגרה הסמויה נגרמת כתוצאה מגומיות יבשות באטם הנמצא בתוך מנגנון המצוף או מגומייה יבשה הממוקמת באטם הפעמון. לעתים הנזילה נגרמת בגלל הצטברות אבנית ולכלוך באטם או במצוף, האבנית עשויה לגרום לשיבוש בפעולת הניאגרה ולנזילה קבועה. כמו כן, שחיקה במכלולי הניאגרה הסמויה עשויה לגרום לבלאי בחלקים השונים, בעיקר בגומיית האטם של שסתום ההדחה, יש לפרק את המנגנון כדי לבחון את תקינות החלקים, במידת הצורך יש להחליפם.

תיקון ניאגרה סמויה גבריט

תיקון נזילה בניאגרה סמויה בעזרת אינסטלטור או לבד?

הגישה למנגנון הניאגרה הסמויה אינה נוחה, לכן מומלץ להזמין אינסטלטור ביהוד, בפתח תקווה או במקום המגורים שלכם, כדי לאבחן את הבעיה ולהציע פתרון יעיל ואיכותי לאורך זמן. המנגנונים של ניאגרות סמויות איכותיות מחזיקים מעמד שנים ארוכות, לכן ברוב המקרים ניתן לתקן את הנזילה בקלות ובמהירות, וגם בעלות יחסית נמוכה. רק במקרים בהם האינסטלטור מגלה בלאי גבוה בחלקי הניאגרה הוא ימליץ להחליף את כל המנגנון, בעיקר אם מותקנת אצלכם בבית או במשרד ניאגרה פשוטה.

לכן, חשוב להתקין רק ניאגרה סמויה של מותג מוכר ומוביל, ישנם דגמים איכותיים ועמידים במיוחד של חברות כמו GROHE, פלסאון, גבריט, שוואב וכדומה.

ניתן לתקן את הנזילה גם לבד, יש לפרק בזהירות את מנגנון לחצני ההדחה המותקן לרוב על הקיר. לאחר פירוק המנגנון יש לפרק בזהירות את מכלולי המנגנון ולהוציאם דרך פתח השירות. אם אין בעיה במצוף יש לפרק את שסתום ההדחה כדי לבדוק את מצב הגומייה, מומלץ באותה הזדמנות להחליפה בחדשה. אם הגומייה תקינה כנראה שיש להחליף את הגומייה בפתח הצנרת המובילה את המים לאסלה. ישנה אפשרות שמיקום הנזילה הוא בצנרת המים המחוברת למנגנון הניאגרה הסמויה, או אז יש להחליף את הצינור.

כאמור, תיקון נזילה בניאגרה סמויה אינו פשוט, יש לרכוש גומיות וחלקי חילוף דרך היבואן או בחנויות המתמחות. במקרים מסוימים עשוי בעל המקצוע לדרוש מהלקוח לרכוש את חלקי החילוף והוא יגבה תשלום רק בגין העבודה.     

אם גיליתם או אתם חוששים כי קיימת נזילה בניאגרה הסמויה התקשרו עכשיו למוקד השירות של חברת "ניקוזים". אנו נגיע אליכם במהירות ונטפל בבעיה במיומנות ובמקצועיות, בסיום העבודה תקבלו אחריות.